آخرین اخبار

20. مهر 1395 - 16:39   |   کد مطلب: 6411
هاشمی پور وضعیت کنونی فضای شهری دهدشت را نگران کننده عنوان و بیان کرد: اگر بغضم بترکد با جدیت کامل با شورا و شهرداری برخورد خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در بازدید از اداره پست دهدشت ضمن ابراز رضایت از خدمات پستی این شهرستان افزود: باید از این حالت گمنامی بیرون بیایید و عملکرد خود را به مردم گزارش دهید.

 

وی از نیروی انسانی به عنوان اولین مسیر برای رسیدن به توسعه یاد و تصریح کرد: بدون نیروی انسانی متعهد هرگز به فناوری و اطلاعات دست نخواهیم یافت.

kohgiluyeh.ir

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چراغ های خوبی برای حوزه انتخابیه ام روشن شده گفت: با کمک 50میلیارد تومانی دفتر مقام معظم رهبری به محور پاتاوه – دهدشت،  این پروژه تا عید سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

هاشمی پور وضعیت کنونی فضای شهری دهدشت را نگران کننده عنوان و بیان کرد: اگر بغضم بترکد با جدیت کامل با شورا و شهرداری برخورد خواهم کرد.

kohgiluyeh.ir

وی اظهار کرد: ورودی و زیبایی هر شهرستان چشم آن شهر است و اما وقتی وارد دهدشت می شویم با دیدن ورودی های آن غم بر چهره ها می نشیند.

 

هاشمی پور با بیان اینکه شهرداری فقط چشم به ماده 180 دوخته است، گفت: شهرداری هر شش ماه یک بار می توانست یکی از این ورودی ها را تکمیل کند.

kohgiluyeh.ir

نماینده کهگیلویه در مجلس اضافه کرد: خدا می داند چقدر دستگاه مهندسی در این شهرستان خواب است، مدیر خوب مدیری است که از زمان به بهترین نحو استفاده کند.

 

وی اضافه کرد: امیدوارم شورا و شهرداری تدبیری بیندیشند و مردم را از این نگرانی در بیاورند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک