آخرین اخبار

17. مهر 1395 - 13:34   |   کد مطلب: 6387
نماینده سابق کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده درمجلس شورای اسلامی گفت: کاش این ادارات خودشیرین این هزینه را برای ترویج فرهنگ عاشورای حسینی پرداخت می کردند .

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در سخنرانی خود درهیئت حیدر کرار گچساران با بیان اینکه محرم ماه پیروزی خون برشمشیراست ، افزود : امام حسین (ع) و هفتادوتن از یارانش با حماسه ماندگار و زنده عاشورا به تاریخ و جهانیان درس آزادگی و دینداری و اطاعت از ولی امر را دادند.

نماینده سابق کهگیلویه بزرگ درمجلس تصریح کرد: حادثه عاشورا همیشه برای مسلمانان و دیگر مردم جهان زنده است.

بزرگواری عنوان کرد: امام حسین(ع) حتی کوچکترین اعضای خانواده خود را دراه اسلام و دین از دست داد ولی هیچگاه سرتعظیم درمقابل ظلم و جور معاویه خم نکرد.

وی گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند مردم ایران همواره با عشق به اهل بیت و ادامه دهنده سیره معصومین و اطاعت از ولی فقیه در برابر آنها ایستادند.

نماینده سابق کهگیلویه بزرگ درمجلس خاطرنشان کرد: ادارات استان کهگیلویه وبویراحمد و به خصوص شهرستان کوچک این استان به خاطر سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به این استان و برخی از شهرستانها هرکدام با پرداخت هزینه ای معادل ۳۰۰ هزار الی ۴۰۰ هزارتومن بنر خوشامدگویی برای دکتر لاریجانی جهت خودشیرینی درمقابل رئیس مجلس چاپ کردند.

بزرگواری با بیان اینکه این هزینه بنرها همه از بیت المال پرداخت شده است ، افزود: کاش این ادارات خودشیرین این هزینه را برای ترویج فرهنگ عاشورای حسینی پرداخت می کردند نه جهت تملق گویی.

وی ادامه داد: دکتر لاریجانی نیازمند اینگونه تبلیغات پرهزینه نیست و نخواهد بود و مطمئنن وی رضایتی به اینگونه کارها و پرداخت اینگونه هزینه ندارد.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه دکتر لاریجانی به دنبال خدمت به نظام و مردم است، گفت: ادارات بهتر است دست از اینگونه خودشیرینی ها برداشته و به جای آن به دنبال خدمت به مردم باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک