آخرین اخبار

9. مهر 1395 - 13:39   |   کد مطلب: 6349
فرمانده بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
انقلاب و جنگ 8 سال دفاع مقدس متأثر از فرهنگ عاشورا بود
فرمانده بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جنگ‌های تاریخ اسلام، انقلاب و دفاع مقدس را متأثر از فرهنگ عاشورا خواند و گفت: جنگ ما متأثر از فرهنگ عاشورا بود و دفاع مقدس به عنوان یکی از مؤلفه‌های هویت‌ساز باید گرامی داشته شود.
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، شهرام مهدوی فرمانده بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در یادواره شهدای نیروی انتظامی بخش سوق جهاد و شهادت را از ارزشمندترین اقدام و عمل در اسلام دانست و اظهار داشت: در همه آیات و روایات رساترین کلام در وصف شهیدان امده است.

 

فرمانده بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهادت گزینش مرگ سرخ متکی بر شناخت و آگاهی و بر مبنای اختیار است که انسان‌های مجاهد و خداشناس در عین شور و شعور منطبق بر بیداری آن را انتخاب می‌کنند.

kohgiluyeh.ir

مهدوی با بیان اینکه شهیدان با نثار خون خود سعادت خود و جامعه را تضمین می‌کنند ادامه داد: جانفشانی و ایثار آن بزرگواران مایه آبروی محله و افتخار کوچه می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان رمز اقتدار ایران اسلامی را در شهادت نهفته دیده و اذعان دارند جنگ با ملتی که آخرت را بر دنیا ترجیح می‌دهد شکننده است.

kohgiluyeh.ir

مهدوی با اشاره به جنگ‌های تاریخ اسلام، انقلاب و دفاع مقدس را متأثر از فرهنگ عاشورا خواند و گفت: جنگ ما متأثر از فرهنگ عاشورا بود و دفاع مقدس به عنوان یکی از مؤلفه‌های هویت‌ساز باید گرامی داشته شود.

 

وی با بیان اینکه شهدا مدل نوینی برای رهایی از چنگال استکبار و رهایی از ظلم و ستم ارائه دادند افزود: اگر دفاع مقدس نبود و شهدا سر و جان تقدیم نمی‌کردند امروز از دشمنان شکست می‌خوردند.

kohgiluyeh.ir

مهدوی تصریح کرد: امروز نسل جوان باید بداند شهدایی مانند راهخداپور در دفاع از انقلاب استخوان‌هایش شکسته شد و شهید دیورخش در مقابل اشرار به خاک و خون کشیده شدند بنابراین با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت و پیروی از منویات رهبری اجازه ندهیم درون صفوف ملت رخنه ایجاد شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک