آخرین اخبار

7. مهر 1395 - 1:42   |   کد مطلب: 6334
بر اثرتصادف خونین در شازند؛
فوت 3 معلم در آغازین روز های مهر+تصاویر
صبح امروز سه شنبه 6 مهر ماه یک دستگاه مینی بوس با 15 سرنشین با یک دستگاه کامیون کشنده برخورد کرده و حادثه ای خونین بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، صبح امروز سه شنبه 6 مهر ماه یک دستگاه مینی بوس با 15 سرنشین با یک دستگاه کامیون کشنده برخورد کرده و حادثه ای خونین بر جای گذاشت.

 

 

این حادثه در محور شمالی شهر شهباز در نزدیکی ناحیه صنعتی بازنه بر اثر انحراف به چپ راننده کامیون به وقوع پیوست.

 

مینی بوس مذکور در حال انتقال معلمان شهرستان شازند از اراک و حومه به شهر شهباز بود که بر اثر این حادثه تعداد 4 نفر از سرنشینان از جمله راننده مینی بوس در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

 

مابقی سرنشینان مینی بوس نیز به کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی شهر اراک انتقال داده شدند.

 

 

 

 

 

تصاویر بیشتر را در انتهای خبر مشاهده کنید

حسن طاهر احمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در مورد این حادثه در گفتگو با  اراک امروز؛ گفت: در ساعت ۷:۵۰ دقیقه صبح روز سه شنبه  ششم مهر ماه گزارش حادثه برای سرویس معلمان آموزش و پرورش شهرستان شاند در محور شازند - بازنه از طریق تماسهای مردمی به مرکز اورژانس شازند اطلاع داده شد.

طاهر احمدی اظهار کرد: بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ شازند، دو آمبولانس درمانگاهی و نیروهای هلال احمر به منظور امداد رسانی به مصدومین به محل حادثه اعزام شدند که ضمن ارائه خدمات امدادی اورژانس پیش بیمارستانی، ۸ مصدوم حادثه را به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و ۲ مصدوم را نیز به بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک اعزام کردند.

وی تصریح کرد: وضعیت مصدومین لحظه به لحظه در حال پیگیری می باشد و مراقبتهای تخصصی بیمارستانی برای این عزیزان ارائه می شود.

طاهر احمدی خاطرنشان کرد: متاسفانه تا کنون ۳ نفر از مصدومین در محل حادثه و قبل از رسیدن نیروهای امدادی جان خود را از دست داده اند به طوری که هیچ گونه اندیکاسیون احیای قلبی و ریوی را نداشته اند و از ۱۰مصدومی که در این دو بیمارستان بستری می باشند، ۳ نفر از آنها بد حال می باشند و  هفت مصدوم این حادثه  در شرایط مناسب به سر می برند و تحت درمان می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک