آخرین اخبار

7. مهر 1395 - 1:29   |   کد مطلب: 6324
برنامه‌ای برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی سال آینده ندارم؛ سناتور آمریکایی در ایران و دستگیری یک داعشی در فرودگاه امام؛ از جمله پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (سه‌شنبه، 6مهر) را در اینجا مشاهده می‌کنید:

 

فیلم/ لغو سفر احمدی‌نژاد به آبادان/ دستگیری یک داعشی در فرودگاه امام/ تبلیغات ویژه هنرمندان برای روحانی/ کلاهبرداری تئوریسین جریان خاص

لغو سفر استانی احمدی‌نژاد، دستگیری یک داعشی در فرودگاه امام خمینی(ره)، تبلیغات هنرمندان برای روحانی ، انتقاد تند لیدر اصلاحات از روحانی، تغییر انتخاباتی 200 فرماندار، کلاهبرداری تئوریسین جریان خاص و عصبانیت از سخنرانی برای صندلی‌های خالی از جمله محورهای اخبار محرمانه «مداربسته» این هفته است.

فیلم/ لحظه تصادف وحشتناک خودرو با دو موتورسیکلت

خودرویی با سرعت زیاد دو موتور سیکلت را به کنار جاده پرتاب کرد.

 

برنامه‌ای برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی سال آینده ندارم

رئیس‌جمهور سابق کشورمان با ارسال نامه‌ای به مقام معظم رهبری تأکید کرد: برنامه‌ای برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی سال آینده را ندارم.

ناوگان پهپادی ایران سامانه‌های گرانقیمت اعراب خلیج فارس را مختل می‌کند

ژورنال تخصصی ارتش آمریکا نوشت: قابلیت‌های مهندسی و هکری ایران پیشرفته است و این کشور منطقه را تحت تاثیر ناوگان پهپادی خود قرار می‌دهد.

 

فیلم/ سناتور آمریکایی در ایران/ کاهش حقوق کارمندان بانک در پی افشای فیش‌های نجومی

قسمت یکصد و شصت و ششم بسته خبری «هشتک» در خبرگزاری فارس منتشر شد.

 

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک