آخرین اخبار

7. مهر 1395 - 1:22   |   کد مطلب: 6318
برنامه‌ای برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی سال آینده ندارم و حاتم بخشی بانک‌ها از کیسه خلیفه؛ از جمله پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (‌سه‌شنبه، 6مهر) در قسمت پایین قابل مشاهده است:

 

برنامه‌ای برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی سال آینده ندارم

رئیس‌جمهور سابق کشورمان با ارسال نامه‌ای به مقام معظم رهبری تأکید کرد: برنامه‌ای برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی سال آینده را ندارم.

 

3 شرط دولت برای پیوستن بهFATF/ نمی‌گذاریم اشراف اطلاعاتی به وجود آید/ دولت نمی‌تواند از جانب مجلس یا سایر نهادها تعهدی را بپذیرد

وزیر اقتصاد با تشریح شروط ایران برای پیوستن به FATF گفت: اجازه اشراف اطلاعاتی به هیچ نهاد بین‌المللی را نمی‌دهیم و مصادیق و تعریف هیچ مرجعی درباره گروه‌های تروریستی را هم نمی‌پذیریم.

 

احمدی‌نژاد نامه‌ای در تبعیت از فرمایشات رهبری منتشر می‌کند/ مواضع رهبر انقلاب فصل‌الخطاب است

استاندار تهران در دولت دهم با بیان اینکه احمدی‌نژاد در تبعیت از فرمایشات معظم‌له نامه‌ای خطاب به مقام عظمای ولایت ارسال می‌کند گفت: این نامه در آستانه انتشار است.

 

حاتم بخشی بانک‌ها از کیسه خلیفه/ 32 درصد تسهیلات قرض‌الحسنه به کارکنان رسید

براساس خوداظهاری بانک‌ها، مانده کل تسهیلات قرض‌الحسنه 36 هزار و 864 میلیارد تومان بوده که از این میزان 11 هزار و 754 میلیارد تومان (31.9 درصد) به کارکنان بانک‌ها پرداخت شده است، به عبارت شفاف‌تر بانک‌ها از کیسه خلیفه برای ایجاد رضایت سازمانی خود خرج کرده‌اند.

 

کلینتون: سخت‌ترین تحریم‌ها علیه ایران را اعمال کردم/ برنامه اتمی ایران را بدون شلیک یک گلوله محدود کردیم؛ این یعنی دیپلماسی/ترامپ: برجام بدترین توافق ممکن است

نخستین مناظره انتخاباتی بین نامزدهای حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از این لحظه در دانشگاه «هافستر» در شهر نیویورک آغاز شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک