آخرین اخبار

6. مهر 1395 - 15:11   |   کد مطلب: 6289
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد برنامه های هفته ناجا در این استان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،سرهنگ مهدی انصاری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن هفته ناجا با برگزاری مهمترین رخداد فرهنگی استان گفت: امنیت امروز جامعه مرهون دلاوری و افتخار آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس است که تقارن هفته ناجا با اجلاسیه بزرگ شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد نشان از عظمت این هفته را نشان می دهد.

 

توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه الزامی است

وی با بیان این موضوع که نیروی  انتظامی در راستای تأمین امنیت و توجه وافر به این موضوع  گام های بزرگی برمی دارد، گفت: توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف مهم مسئولان است.

 

 فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان این موضوع که پاسداشت هفته دفاع مقدس قدر دانستن دلاوران بزرگ ایثار و شهادت است، گفت:عزت واقعی و تأمین امنیت ایران را امروز مدیون رزمندگانی هستیم که جانانه برای این ملت ایستادند.

 

همه با هم در راستای امنیت و آرامش شعار هفته ناجا

انصاری در ادامه به شعار امسال هفته ناجا اشاره کرد و افزود:هفته ناجا هفته مغتنمی است تا بتوانیم دستاوردهای مهم این نیرو را به مردم نشان دهیم که در همین راستا "همه با هم برای امنیت و آرامش" شعار مهم هفته ناجا در سال 95نامگذاری شده است.

 

لازمه امنیت جامعه حضور حداکثری مردم است

وی به حضور مردم در راستای توسعه امنیت و پیشگیری از جرایم در جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از ارگانهای مهم جامعه برای امنیت خود مردم هستند و تا مردم در این قضیه دخیل نباشند نمی توان به پله های ترقی دست پیداکرد.

 

رسانه ها بازوان توانمند پلیس

فرمانده نیروی انتظامی استان به نقش رسانه در انعکاس همه جانبه برای این موضوع اشاره کرد و گفت: یکی از ارکانی که می تواند زبان گویای مردم و مسئولان در راستای توسعه باشد رسانه ها است که باید با دقت و نظر وافر و قلم برداشتن برای توسعه گام های موثری بردارد.

 

انصاری رضایت مردم از نیروی انتظامی را بهترین ثمره و هدیه به این دستگاه نظامی دانست و گفت: برای جلب رضایت مردم باید به دنبال امنیت پایدار بود که خواسته کل جامعه است.

 

وی به توسعه و گسترش فرهنگ و ایثار شهادت در جامعه اشاره داشت و گفت:امروز دشمن در جنگ نابرابر در شبیخون فرهنگی به دنیال تضعیف باورهای دینی و خدشه به کشور است که در این زمینه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بهترین سلاح ایران اسلامی در برابر آنان است.

 

مبارزه با بی عفتی در صدر کارهای نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی استان به توجه مردم و مسئولان و تذکر لسانی در جامعه اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر از وظایف مهم هر مسلمان بوده که در این زمینه باید در استای مبارزه با جرایمی مشهودی از جمله بی عفتی در جامعه  تلاش کرد.

 

انصاری به برنامه های شاخص هفته نیروی انتظامی اشاره کردو گفت: هفته نیروی انتظامی از 9 مهرماه تا 15 مهر به مدت یک هفته با برنامه های متناسب در کشور و متناسب با آن در کلیه شهرهای کهگیلویه وبویراحمد برگزار خواهد شد.

 

وی حضور سبز پوشان این نیرو در نماز دشمن جمعه و سخنرانی فرماندهان نظامی پیش از خطبه ها نماز جمعه از برنامه اولین روز این هفته دانست و افزود:دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران بازنشستگان و بیماران این نیرو از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

 

برگزاری صبحگاه مشترک اقتدار با حضور نیروی مسلح

فرمانده نیروی انتظامی استان صبح گاه مشترگ نیروهای مسلح در صبحگاه شنبه را یکی دیگر از برنامه های این هفته ذکر کرد و گفت:صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با حضور نیروی نظامی و انتظامی در محل صبحگاه این نیرو با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

 

انصاری حضور کارشناسان این نیرو در مدارس و پاسخ به سئوالات را از دیگر برنامه این هفته دانست و افزود: اهداء خون سبز پوشان نیروی انتظامی در این هفته از دیگر برنامه مهم خوادهد بود.

 

وی قرائت پیام هفته نیروی انتظامی در مدارس را یکی دیگر از برنامه های این نیرو دانست و افزود:نشست با سران ایلات،طوایف و بزرگان یکی دیگر از برنامه مهم هفته نیرو انتظامی در استان در راستای امنیت پایدار در شهرهای استان است.

فرمانده نیروی انتظامی برگزاری همایش طلایه داران راه را از دیگر برنامه  های این هفته دانست و بیان داشت: یکی از برنامه مهم نیروی انتظامی توسعه و آموختن قوانین به خردسالان در زمینه مسائل راهنمایی و رانندگی بوده که در این زمینه برنامه طلایه داران راه و پارک ترافیک با حضور نونهالان در مرکز استان صورت می گیرد.

 

رسانه ها بازوان توانمند پلیس

انصاری در ادامه از رسانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان یاد کردو گفت: رسانه ها بازوان توانمند پلیس در راتقاء امنیت روانی و اجتمالی جامعه و مسئولان هستند که باید در راستای امنیت گام های موثرتری بردارند.

 

نهم تا پانزدهم مهرماه هفته ناجا است.

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک