آخرین اخبار

3. مهر 1395 - 17:54   |   کد مطلب: 6275
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه خبر داد:
برگزاری یادواره بزرگ 417 شهید شهرستان کهگیلویه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: در راستای زمینه‌سازی کنگره ملی شهدای استان، یادواره 417 شهید کهگیلویه دوشنبه پنجم مهرماه مصادف با عملیات ثامن الائمه(شکست حصرآبادان) در دهدشت برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سعید برومند زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای زمینه‌سازی کنگره ملی شهدای استان، یادواره 417 شهید والامقام شهرستان کهگیلویه ساعت 9 صبح دوشنبه پنجم مهرماه مصادف با عملیات ثامن الائمه(شکست حصرآبادان) در دهدشت برگزار می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با بیان اینکه در این یادواره از رزمندگان مدافع حرم ساکن در شهرستان کهگیلویه تجلیل تجلیل به عمل خواهد آمد افزود: این مراسم با حضور مصطفی نبوی از مداحان برجسته کشوری و با سخنرانی عبدالامیرضربت از فرماندهان عملیات ثامن الائمه(شکست حصر آبادان) برگزار می‌شود.

 

برومندزاده با اشاره به اهمیت یادواره‌ها و نقش آن در تبیین اهداف و آرمان‌های شهیدان اظهار کرد: اهتمام به برگزاری یادواره‌ها ارزش نهادن بر ایثارگری شهدا و پاسداری از خون گرانبهای این عزیزان است.

 

وی تصریح کرد: یادآوری رشادت‌های شهیدان می‌تواند در معرفی الگو به جامعه به ویژه نسل جوان و زنده نگه داشتن مفاخر ارزشی و اسلامی برای مقابله با تهاجم فرهنگی نقش مثمرثمری داشته باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با بیان این‌که شهادت طلبی و پاسداشت این ارزش‌ها مهمترین تعهد انقلابی همه ماست افزود: برگزاری یادواره شهدا به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمک می‌کند.

 

وی پاسداری و حراست از ارزش‌های شهدا را عامل بقا و تداوم انقلاب و نظام دانست و گفت: در مراسم‌ها و یادواره‌ها باید اصول اعتقادی و دینی حاکم بر دوران دفاع مقدس و نیز اهداف آن دوران مورد توجه و یادآوری قرار گیرد.

 

وی، توجه به آرمان‌ها و اهداف شهدا در چنین محافلی را ضروری خواند و با بیان این‌که یادواره‌ها با هدف بیان آرمان‌های والای شهدا نیاز امروز جامعه است افزود: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در طول سال یادواره‌ها و مراسم بزرگداشت‌هایی برگزار می‌کند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک