آخرین اخبار

3. مهر 1395 - 17:22   |   کد مطلب: 6274
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه مطرح کرد:
بهره‌مندی 5 هزار نفر از خدمات بیمارستان صحرایی «تنگ هیگون»
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: بیمارستان صحرایی در منطقه تنگ هیگون از توابع کهگیلویه با هدف ارائه خدمات درمانی رایگان به 5 هزار نفر راه‌اندازی شده است.
پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سعید برومندزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه «تنگ هیگون» کهگیلویه اظهار کرد: سومین بیمارستان صحرایی را در شهرستان کهگیلویه برپا کردیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با بیان اینکه برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه «تنگ هیگون» به مناسبت گرامیداشت 1880 شهید و آغاز هفته دفاع مقدس برپا شده، گفت: روزانه قریب به هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی این بیمارستان بهره‌مند می‌شوند.

kohgiluyeh.ir

برومندزاده در ادامه با بیان اینکه بیمارستان صحرایی پیرو شعار سال، منویات مقام معظم رهبری و خدمات‌رسانی به مناطق محروم برپا می‌شود، گفت: با برپایی بیمارستان صحرایی خدمات رایگان نیز به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی تا آخرین روز از هفته دفاع مقدس ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه منطقه «تنگ هیگون» در 15 کیلومتری دهدشت واقع شده پیش‌بینی می‌شود تا آخرین روز پنج هزار نفر از خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

kohgiluyeh.ir

برومند زاده ادامه داد: در بیمارستان صحرایی «تنگ هیگون» کهگیلویه پزشکان داخلی، اطفال، زنان و چشم پزشک و جراح عمومی مستقر هستند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه بیان کرد: خدمات بهداشت عمومی، دهان و دندان، مشاوره روانشناسی و تغذیه، کنترل قند و کلاس‌های بهداشتی ارائه می‌شود.

 

برومندزاده در پایان تصریح کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت 1880 شهید استان تیم‌های بهداشتی و درمانی و اکیپ‌های سلامت به مناطق روستایی و شهری شهرستان به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان اعزامی‌شوند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک