آخرین اخبار

19. دى 1393 - 10:15   |   کد مطلب: 62
رئیس اداره برق چاروسا گفت: وضعیت روشنایی برق روستاهای چاروسا نگران‌کننده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه از چاروسا، رحیم پرسیان شب گذشته در نشست با مدیرعامل برق استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حوزه نگهداری و حفاظت اداره برق چاروسا از سادات مشهدی کهگیلویه تا روستای انجیره دیشموک و از روستای سرغل تا روستای دم عباس می‌باشد.

 

رئیس اداره برق چاروسا با بیان اینکه یکی از مشکلات این اداره کمبود نیروی انسانی است، گفت: با توجه به گستردگی حوزه برق این بخش نیاز است که سیمبان برق‌کار و امپراتور مدیرعامل محترم نسبت به حل این مشکل توجه ویژه داشته باشند.

 

وی افزود: بسیاری از مشکلات قطعی برق چاروسا دستکاری شبکه فشار متوسط توسط افراد ناشناس می‌باشد که تاکنون چند بار با انداختن اشیاء فلزی بر روی شبکه باعث ناپایداری شبکه گردید.

 

پرسیان تصریح کرد: 5 هزار و 540 انشعاب برق مجاز در چاروسا وجود دارد که دارای شماره اشتراک می‌باشند.

 

این مسئول گفت: قطعی مکرر برق در سطح چاروسا باعث مشکلاتی از قبیل نوسان در کارهای اداری، سوختن وسایل برقی منازل و در بسیاری دیگر از کارهای مردم اختلال بوجود می آورد.

 

رئیس اداره برق چاروسا افزود: به همین منظور ایستگاه توزیع برق با هدف تقویت برق تک‌مداری و کاهش نوسان برق چاروسا احداث شد.

 

وی احداث اتوترانس در دو بخش قلعه رئیسی و دیشموک را یک خدمت خوب به مردم این دو بخش دانست و گفت: این پروژه توان برقی چاروسا را 10 درصد افزایش می دهد.

 

پرسیان خاطرنشان کرد: دغدغه خاطر بسیاری از همکاران ما در شرکت توزیع نیروی برق مربوط به تبدیل وضعیت آنها است که امیدواریم این مشکل برطرف شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک