آخرین اخبار

23. شهريور 1395 - 15:27   |   کد مطلب: 6071
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه از برگزاری همایش تکریم سالانه امامزاده میرسالار(ع) در 26شهریورخبر داد و گفت: حضور محسن رضایی در این همایش لغو شد.

به گزارش کهگیلویه، روح‌الله قبادپور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه دقایقی پیش در گفتگو با خبر نگار از لغو سفر محسن رضایی به دیشموک خبر داد و گفت: محسن رضایی نمی تواند در همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار(ع) حضور داشته باشد.

 

وی افزود: تا این لحظه تلاش های زیادی کردیم تا اینکه دبیر تشخیص مصلحت نظام به عنوان سخنران همایش به دیشموک عزیمت کند ولی شرایط برای وی مهیا نشد.

 

قبادپور، دلبل مهیا نشدن سفر رضایی به دیشموک را، نبود زمان مناسب در برنامه کاری او عنوان کرد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه با بیان اینکه، همایش سالانه تکریم امامزاده میرسالار(ع) روز جمعه26 شهریور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنان به دنبال دعوت از مقامات استانی و یا حتی احتمالاً کشوری ادامه دارد.

 

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه هرساله در آخرین جمعه شهریورماه همایش بزرگ امامزاده میرسالار(ع) در حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار می‌شود امسال هم در 26 شهریورماه راس ساعت 8 صبح این همایش با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

 

قبادپور اضافه کرد: در صورت تایید حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.

 

رئیس اداره امور اوقاف کهگیلویه متذکر شد: هدف اصلی برگزاری این همایش  تبدیل کردن امامزاده‌ها به قطب فرهنگی است و دیگری احترام به ارزش‌های دینی و مذهبی است

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک