آخرین اخبار

7. شهريور 1395 - 11:53   |   کد مطلب: 5835
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ما در استان به دنبال اتمام این جاده هستیم، عنوان کرد: امسال حداقل تا دو برابر سال قبل برای این جاده اعتبار در نظر گرفته می‌شود و جزو اولویت‌های اصلی استان است.

به گزارش پايگاه خبري شهرستان كهگيلويه، سید موسی خادمی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهر سوق که در مسجد جامع این شهر برگزار شده بود، اظهار داشت: بخش سوق 86 شهید تقدیم انقلاب کرده و دارای 3 خانواده دو شهیدی و زادگاه شهید روحانی عبدالحمید تقوی و شهید طیب و همچنین هنرمند مرحوم حسین پناهی است.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه بخشی از مشکلات استان کهگیلویه وبویراحمد تاریخی است، بیان کرد: بحث توسعه در استان ما دیرتر و ضعیف‌تر از سایر جاها شروع و هر چه داریم از انقلاب اسلامی‌ست اما فاصله با مطلوب‌ها زیاد و نیاز به تلاش بیشتری داریم.

kohgiluyeh.ir

خادمی با بیان اینکه ما باید توقعات خود را تنظیم کنیم، عنوان کرد: همه می‌دانیم دولت در چند سال اخیر چه وضعی داشته و قیمت نفت، وضعیت پروژه‌های زیاد نیمه تمام و آنچه تحویل گرفته شد را آگاهی دارید و با دانستن این موارد تقاضاها را مطرح کنیم.

 

وی با بیان اینکه قول می‌دهیم که در پیگیری‌ها کوتاهی نکنیم و حق استان را بگیریم، افزود: در دوران پرپولی دولت‌ها و زمانی که درآمد در سال به یکصد و 40 میلیارد دلار از نفت در سال می‌رسید برخی از پروژه‌ها مانده و در سال 94 درآمد نفتی کمتر از 30 میلیارد دلار است.

kohgiluyeh.ir

استاندار با اشاره به درخواست‌ها و مطالبات به حق مردم سوق، گفت: آبرسانی به دهدشت غربی و جاده سوق به دهدشت  جزء 20 پروژه مهم و اصلی استان است که در اولویت قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه بعضی از جاده‌ها از محل اعتبارات ملی و برخی پروژه‌های کوچکتر از ردیف اعتبارات استانی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید ردیفی برای توازن منطقه ای تحت عنوان ماده 180 ایجاد شد و جاده دهدشت سوق از محل این اعتبارات تامین می‌شود.

kohgiluyeh.ir

خادمی با بیان اینکه نزدیک به 6 میلیارد تومان اعتبار برای جاده دهدشت سوق مصوب شد، افزود: در سال 93 اعتباری آمد و این پروژه فعال شد و در سال 94 به دلیل مسائل خاص کشور و با توجه به اینکه 2 میلیارد و 600 میلیون تومان اختصاص یافته بود اما هیچ ردیف اعتباری تخصیص داده نشد.

 

وی با بیان اینکه ما در استان به دنبال اتمام این جاده هستیم، عنوان کرد: امسال حداقل تا دو برابر سال قبل برای این جاده اعتبار در نظر گرفته می‌شود و جزو اولویت‌های اصلی استان است.

kohgiluyeh.ir

استاندار با اشاره به اینکه آبرسانی به حومه غربی دهدشت جزو اولین اولویت‌های استان است، تصریح کرد: امسال در سفر ریاست محترم جمهور به استان 47 میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته و باید 300 متر باید آب را در دو مرحله پمپاژ و تا پایان سال 96 آب را به مخزن برسانیم.

 

خادمی با اشاره به اهمیت پروژه آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، سوق، لنده و روستاهای مسیر اشاره کرد و گفت: سال گذشته مصوبه 215 یعنی اجازه اجرایی کردن پروژه را گرفتیم و در سفر دولت تدبیر و امید به استان 60 میلیارد تومان اعتبار برای آن تصویب که تا پایان سال 96 آب شرب شهرهای سوق و دهدشت از سد کوثر تامین می‌شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک