آخرین اخبار

27. مرداد 1395 - 23:06   |   کد مطلب: 5786
یک مرد 60 ساله که در منطقه سبز میر(سوزمیر) دیشموک از ارتفاع کوه(کَمر) به پایین سقوط کرده بود از مرگ حتمی نجات یافت

محمد ارجمندی یکی از پرسنل فوریت‌های پزشکی  دیشموک در گفتگو با کهگیلویه، اظهار کرد: یک مرد 60 ساله با هویت مهرعلی عبدالهی که در منطقه سبز میر(سوزمیر) دیشموک از ارتفاع کوه(کَمر) به پایین سقوط کرده بود از مرگ حتمی نجات یافت.

 

 محمد ارجمندی یکی از نیروهای فوریت پزشکی  گفت: بعد از دریافت گزارشی مبنی بر سقوط یک مرد از ارتفاع در منطقه سبز میر، بلافاصله به منطقه به همراه نیروهایهمکار" امدادی" عزیمت کردیم.

 

وی با بیان اینکه، در ساعت 3 عصر گزارش دریافت و در ساعت 18:30دقیقه به محل رسیدیم، تصریح کرد:   پس از امدادرسانی وی را با آمبولانس  به درمانگاه شهر دیشموک انتقال دادیم.

 

اسلام دستپاک یکی دیگر از نیروهای امدادی با بیان اینکه، مسیر ارتباطی قریب30کیلومتر بوده ولی به دلیل نامطلوبی مسیر، بیش از 3ساعت در راه بودیم، گفت: در میانه مسیر به دلیل بالا رفتن آمپر آمبولانس، مجبور به توقف شدیم.

 

به گزارش کهگیلویه، وقتی مسیر نامناسب ارتباطی خودروی فوریت‌های پزشکی دیشموک را به دردسر می‌اندازد.

 

اینجاست که باوجود سختی مسیر این نیروهای زحمتکش  و کوشا به خدمت رسانی خود ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار کهگیلویه، به محض دریافت گزارش از مرکز بهداشت و درمان دیشموک در ساعت22به مرکز درمانی رفتیم و فرد سقوط شده از کوه را مشاهده کردیم که بر اثر سقوط دچار جراحات سطحی شده و در مرکز بهداشتی درمانی شهر دیشموک مداوا گردید.

 

این شخص در کوه مشغول حراست از دام خود بود.

 

به دلیل مخالفت شخص مذکور از انتشار تصاویر مرد60ساله معذوریم.

 

منطقه‌ی سبز مير (یا «سوزمير»: مکانی در طیبی سردسیر، بخش قلعه‌رییسی، لنده، دیشموک) ومنطقه‌ي سبز مير يكي از بهترين مناطق سردسيري كشور مي‌باشد كه در وسط آن يك قلعه‌ی سنگي قرار دارد كه مثل كوهي بلند است و محليان مي‌گفتند كه در فصل تابستان مردم به اين مكان مي‌آمدند. اين قلعه‌ی طبيعي متعلق به خان آن منطقه بود و در نزديك بيد يونس"تقریباً30کیلومتری شهر دیشموک" كه معروف به بيدهاي ملا يونس بزرگ است قرار دارد.

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه‌ها

متاسفم برای مدیری که این ماموریت را لحاظ کرد، اعزام آمبولانس بنز اسپرینتر برای یک مصدوم که نیاز به درمان سرپایی داشت اوج کج سلیقگی است، بقول معروف گرگ چه میداند قیمت قاطر چقدر است ؟؟؟!!!

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک