آخرین اخبار

27. مرداد 1395 - 12:44   |   کد مطلب: 5780
به همت گروه جهادی نورالهدی برگزار می شود:
مراسمی تحت عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دیشموک+زمان/مکان
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس تهران از برگزاری مراسمی تحت عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دیشموک در روستای دلی خبر داد.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی و گروه جهادی نورالهدی بسیج دانشگاه تربیت مدرس تهران دقایقی پیش در گفتگو با کهگیلویه، از برگزاری مراسمی تحت عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دیشموک در روستای دلی خبر داد.

 

وی افزود: روز جمعه مورخه 1395/05/29 بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دیشموک در روستای دلی از توابع بخش دیشموک، برگزار می‌شود.

 

محمد حسن احمدی افزود: این گروه جهادی در تابستان 95 قریب10 روز در روستاهای دیشموک به فعالیت جهادی خود می پردازد.

 

وی با بیان اینکه، گروه جهادی نورالهدی تابستان امسال در بخش های مختلفی از جمله عمرانی(ساخت مسجد روستای ده احمد)، بخش کشاورزی، آموزش، بهداشت و فرهنگی کارگروهای تخصصی را در روستاها مستقر دارد، خاطرنشان کرد: این گروه جهادی در دو بخش آقا و خانم از طریق بسیجیان جهادی خدمت رسانی می کنند.

 

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی و گروه جهادی نورالهدی بسیج دانشگاه تربیت مدرس تهران گفت:این گروه 39نفره متشکل از 21 نفر آقا و 18 خانم هستند.

 

وی افزود: در بحث انجام برنامه های فرهنگی همت ویژه وجود دارد و علاوه بر جشن میلاد امام رضا(ع)، برگزاری یادواره شهدای دیشموک در روستای دلی را برگزار می کنیم.

 

محمد حسن احمدی، با اشاره به محرومیت های موجود در روستاها از جمله بهداشت، عمران، کشاورزی و بحث آبرسانی از همکاری و مهمانوازی مردم روستاهای محروم دیشموک تقدیر و تشکر کرد.

 

وی در ادامه به معضل ترک تحصیل دختران روستایی اشاره کرد و گفت: ترک تحصیل دختران روستایی به دلیل نبود زیرساختها یک معضل در سراسر کشور است که در این مناطق هم قابل لمس می باشد.

 

احمدی با بیان اینکه، باید به تحصیل بانوان روستایی بیشتر توجه شود، تاکید کرد: از استعداد دخترخانم‌ها در جهت پیشبرد اهداف کشور و نظام استفاده شود .

 

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی به این امور توجه ویژه دارد و بحث خواهران را همیشه در دستور کار دارد.

انتهای پیام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک