آخرین اخبار

8. مرداد 1395 - 16:52   |   کد مطلب: 5677
فرماندار کهگیلویه مطرح کرد: روزی نیست که مراجعه کننده‌ای در اعتراض به شهرداری به دفتر بنده نداشته باشیم و این نشان می‌دهد خدمات مطلوب صورت نمی‌گیرد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشتارگاه دهدشت مشکلات بهداشتی فراوانی دارد افزود: کشتارگاه با سلامت مردم ارتباط دارد موارد و نواقص‌هایی دارد که برطرف کردن آنان اعتبار چندانی هم نیاز ندارند.

 

فرماندار کهگیلویه با اشاره به نارضایتی شهروندان از خدمات رسانی شهرداری دهدشت تصریح کرد: این نارضایتی و انتقادها در فضای مجازی گسترش یافته است.

 

پوزش افزود: سال گذشته تا حالا این مسایل در شورای سلامت مطرح می‌شود و هنوز که هنوز است رفع نشده است.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: مقرر شده بود در صورت عدم رفع مشکلات کشتارگاه تعطیل شود اما با وجود باقی ماندن مشکلات به خاطر نیاز مردم به گوشت جلوی تعطیل شدن کشتارگاه را گرفتم.

 

پوزش شهرداری و شورای دهدشت را نقل محافل در فضای مجازی و غیر مجازی دانست و بیان کرد: روزی نیست که مراجعه کننده‌ای در اعتراض به شهرداری به دفتر بنده نداشته باشیم و این نشان می‌دهد خدمات مطلوب صورت نمی‌گیرد.

 

فرماندار کهگیلویه گفت: سوای از مراجعه مردمی در بازدید میدانی که از یکی از محله‌ها داشتم با صحنه دردناکی مواجه شدم که زنان کوچه بیل به دست در حال نظافت جدول بودند؛هر چند مردم در نظافت شهر باید همکاری و مشارکت داشته باشند ولی این وضع قابل قبول نیست و نگران کننده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک