آخرین اخبار

7. مرداد 1395 - 0:50   |   کد مطلب: 5666
رئیس اتفاقات برق دیشموک گفت: در سه ماه اخیر به 21خانوار روستایی و جاده امامزاده میرسالار(ع) با هزینه‌ای بالغ بر یکصد و 48میلیون تومان برقرسانی شد.

جبار فاطمی کیا  عصر امروز در گفتگو با کهگیلویه، ضمن بیان گزارشی از عملکرد زمان سه ماهه مدیریت خود در سمت رئیس اتفاقات برق دیشموک،اظهار کرد: برق دیشموک به حالت نرمال(220ولت) برگشت.

جبار فاطمی‌کیا افزود: این امر با کمک مهندسان شهرستانی و استانی و با پیگیری‌های مستمر اتفاقات برق دیشموک حاصل شد.

وی با بیان اینکه، تا قبل از این برق دیشموک با ولتاژ180 بود، تصریح کرد: هم اکنون ولتاژ شبکه برق منطقه به حالت عادی220ولت رسید.

رئیس  اتفاقات برق دیشموک با اشاره به اینکه، طراحی خط دومداره از دهدشت به دیشموک برای تقویت فشار برق صورت گرفت، گفت: روشنایی جاده امامزاده میرسالار(ع) با اعتبار بالغ بر یکصد میلیون تومان به انجام رسید.

وی، از برق‌رسانی به 10خانوار روستاهای ده‌گروه سفلی و ریزک چندار  با اعتبار42میلیون تومان خبر داد و گفت:  محله حسین آباد دیشموک که بیش از 100 خانوار هستند، عمود برق آنها نصب و تا یک هفته دیگر برق‌رسانی می‌شود.

رئیس اتفاقات برق دیشموک همچنین از برق رسانی به حدود11خانوار دیگر  از حوزه سرحد با اعتبار بالغ6میلیون تومان خبر داد و خاطرنشان کرد:  طراحی و کروکی بیش از 25 روستای بخش برای برق دار شدن در آینده نزدیک صورت گرفت.

 

وی همچینین از برق‌رسانی به10خانوار از روستای اسفندان در طول سه ماه اخیر خبر داد.

فاطمی‌کیا متذکر شد: اجرای طرح سیم به کابل روستاهای انجیریه سفی و علیاء، تنک تی ، تنگ سوخته و 5 قسمت از روستای دلی انجام شد که این امر باعث حفظ حالت نرمال برق  و از خطر برق گرفتگی و قطعی برق جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک