کدخبر: ۵۶۵۰
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۶
چاپ

اتوبوس کارکنان عسلویه واژگون شد

اتوبوس کارکنان عسلویه واژگون شد

وی ادامه داد: در این حادثه 16 نفر مجروح شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،قائم مقام سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: یک دستگاه اتوبوس در جاده عسلویه واژگون و 16 نفر مجروح شدند.

مرتضی سلیمی در گفت و گو با میزان گفت: ساعت 19:30 یکشنبه یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده عسلویه-جم استان بوشهر واژگون شد. بلا فاصله پس از اعلام موضوع به هلال احمر تیم امداد از 25 کیلومتری محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه 16 نفر مجروح شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

گفته می شود این اتوبوس حامل کارکنان پارس جنوبی در عسلویه بوده است.

صراط نیوز

پربیننده ترین

آخرین اخبار