آخرین اخبار

30. تير 1395 - 19:49   |   کد مطلب: 5611
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه بیان اینکه مسئولیت اعتباری یادمان شهدای گمنام دهدشت با سپاه و بنیاد شهید نیست گفت: مسئولیت ساخت شهدای گمنام از طریق مجموعه استانداری و فرمانداری بر اساس کمیته برنامه ریزی مشخص می شود و مجری آن بسیج سازندگی است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سعید برومندزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، در چهارمین نشست ستاد فرعی کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ساماندهی جاده دسترسی به یادمان شهدای گمنام از برنامه‌های کمیته عمران و یادمان ها است، افزود: شهرداری نسبت به زیرسازی و آسفالت جاده 30 متری این مسیر اقدام کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به حساسیت رسانه‌ها و ابهام‌هایی که درباره ساخت یادمان شهدای گمنام وجود دارد، بیان کرد: تأمین اعتبار از طریق استانداری و فرمانداری بر اساس کمیته برنامه‌ریزی مشخص و معمولاً اجرای این پروژه در شهرستان‌ها به بسیج سازندگی واگذار شده است.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی با بیان اینکه مسؤولیت اعتباری این یادمان با بنیاد شهید و سپاه نیست، افزود: بر اساس کمیته برنامه‌ریزی مبلغی به عنوان اعتبار ساخت تخصیص می‌دهند و مجری پروژه بسیج سازندگی یا پیمانکار شخصی تعیین می‌شود.

برومند زاده با بیان اینکه  در سال گذشته اعتباری بالغ بر 56میلیون تومان به شهدای گمنام دهدشت تعلق گرفت افزود: متاسفانه تاکنون هیچ اعتباری برای ساماندهی شهدای گمنام سوق و قلعه رئیسی اختصاص داده نشده است.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی با تأکید بر اینکه قبل از ورود شهدای گمنام باید زیرساخت‌های لازم فراهم و اعتبار لازم تأمین شود، گفت: به همین خاطر با وجود پیشنهادهایی که در بحث ورود شهدای گمنام به دیشموک بوده اما مخالفت کردیم.

برومندزاده از واگذاری زمین محدوده تپه نورالشهدا به شهرداری برای فضاسازی خبر داد و تصریح کرد: در جلسه سال گذشته بخشی از زمین که متعلق به سپاه بود در قالب مصوبه‌ای به شهرداری واگذار شده بود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک