کدخبر: ۵۵۰۵
۱۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۶
چاپ

به دلیل درآمدن لاستیک محور عقب اتوبوس؛

سانحه اتوبوس حامل سربازان این بار در خراسان شمالی

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل سربازان روز گذشته در محل کمربندی شهر شیروان دچار نقص فنی و سانحه شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه،  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اترک نیوز، سرهنگ رحمان اسپیدکار، رئیس پلیس راهور خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه این اتوبوس از شهر بیرجند عازم استان گلستان بود، اظهار کرد: چرخ عقب این اتوبوس از محور خارج شد و اتوبوس با یک خودرو تصادف کرد.

وی گفت: خوشبختانه این سانحه هیچ خسارت جانی به همراه نداشت.

اسپیدکار گفت: اتوبس سانحه دیده به پارکینیگ انتقال یافت و سربازها با اتوبوسی دیگر به استان گلستان عازم شدند.

انتهای پیام/

پربیننده ترین

آخرین اخبار