آخرین اخبار

17. تير 1395 - 23:21   |   کد مطلب: 5504
امام جمعه شهر لیکک در نماز عید سعید فطر از مسئولان خواست بر درآمد مسئولان نظارت بیشتر باشد و با نجومی بگیران برخورد قاطع شود.
به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه به نقل از  سایت خبری آوای ماغر؛امام جمعه شهر لیکک در خطبه های نماز عید سعید فطر این شهر  به موضوع فیشهای نجومی در کشور اشاره کرد و گفت:در حالی که کشور در بدترین وضعیت اقتصادی است و بنگاه های اشتغال زایی کشور کارگران و مهندسین خود را به خاطر مشکلات مالی از کار اخراج می کنند،عده ای فیش نجومی دارند.

 

حجت الاسلام سید محمد یوسف افرغی با بیان اینکه فیش حقوقی نجومی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون،گفت:دریافت کنندگان این فیشها دزدان بیت المال هستند و به کلیه مردم ایران بدهکاراند.

 

امام جمعه شهر لیکک گفت:عزل و استعفای نجومی گیران کافی نیست ؛باید زندانی شوند و پول بیت المال هم به خزانه برگردد و در صورتی که این افراد مصادیقی از مفسد فی الارض باشند، باید اعدام شوند.

 

وی با تاکید بر این موضوع که باید نظارت قوه مجریه در این زمینه بیشتر شود،گفت:باید درآمد مسئولان کشوری رصد دقیق شود و نباید فراموش کنیم که اگر می خواهیم حکومت ما مانند حکومت علوی باشد،نباید حقوق مسئولان با حقوق مردم عالی اختلاف غیر منطقی داشته باشد.

افروغی گفت:در صورت اختلاف غیر منطقی حقوق مردم عادی با مسئولان،مردم نا امید می شوند که البته این عده از مسئولان در کشور کم هستند و بقیه مسئولان کشوری اهل رعایت حلال و حرام الهی هستند.

داعش برای تضعیف نظام ایران اسلامی شکل گرفت/راه کشست داعش تفکرات مقام معظم رهبری است

امام جمعه شهر لیکک در فرازی دیگر از خطبه های نماز عید امروز با اشاره به ماهیت پلید داعش گفت:موجودی سلفی-تکفیری با طراحی رژیم صهیونیستی و آل سعود به اسم داعش در کشورهای اسلامی پدیدار شد که جنایتکار،خون آشام و خونریز هستند و به جان بشریت افتادند.

 

افرغی تصریح کرد:هر چند پدیده داعش یک اتفاق شر برای جهانیان می باشد اما با گسترش و توسعه آن،کشورهایی که خود سازنده آن بودند هم توان مقابله با آن را ندارند.

 

افروغی ادامه داد:حال جهانیان فهمیدند که تنها تفکری که برای مقابله با داعش پاسخ می دهد،تفکر اسلام ناب محمدی است که به راستی مخالف هر نوع ظلم و ستیز بوده و برحق است .

 

وی گفت:حالا دشمنان فهمیدند که هیچ راهی برای مبارزه با تفکرات افراطی داعش،جز تفکرات امام خمینی و نائب بر حق ایشان،مقام معظم رهبری وجود ندارد و آنها مجبورند جبهه های جهانی مقابله با داعش را با تفکرات ایران اسلامی هماهنگ کنند.

 

امام جمعه شهر لیکک خاطر نشان کرد:هدف از شکل گیری داعش و حملات گسترده به سوریه و عراق برای تجزیه این کشور ها،در واقع تضعیف قدرت جمهوری اسلامی ایران بود و به خیال خام خود با این کارها می توانند به ما لطمه بزنند که این آرزو را گور می برند.

 

افروغی افزود:پیوندهای داخلی میان دولت و مردم،دولت و دیگر قوا باید حفظ شود و با اتحاد کامل اجازه نفوذ دشمنان نظام از طریق مختلف را به میهن اسلامی ندهیم.

 

تفکرات علیه رهبری باید در نطفه خفه شوند

وی در بخشی دیگر از خطبه های نماز عید سعید فطر گفت:بعضی از افراد در کشور حرفهایی به صورت منافقانه می زنند که باید مد نظر مردم باشد.

 

افروغی با انتقاد از چنین مواضعی در کشور،گفت:انگار بعضی منتظرند تا مقام معظم رهبری در دفاع از نظام فرمایشی کند تا علیه فرمایشات ایشان موضع گیری کنند که اینگونه تفکرات باید در نطفه خفه شود.

 

وی گفت:این افراد در جامعه مطرودند و باید بدانند تاریخ مصرفشان تمام شده است و این مظلوم پرقدرت نظام اسلامی را تحت عنوان یک امت واحده به پیش می برند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک