آخرین اخبار

10. تير 1395 - 15:11   |   کد مطلب: 5468
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: مردم ظلم ستیز و استکبار ستیز و مظلوم و مستضعف یاور استان ما در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان بیایند و در راهپیمایی روز قدس که شرکت درآن عمل صالح و باعث خشنودی خدا و رضایت امام عصر (عج) وخشم استکبار هست شرکت کنند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار داشت:  آمریکا و اسرائیل سرسخت ترین دشمنان خدای متعال و اسلام و قرآن اهلبیت عصمت هستند.

 

صلواتی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس تکمیل عبودیت و بندگی و سبب خشنودی خدای متعال هست افزود: راهپیمایی در این روز لبیک به فرمان رسول الله و اهل بیت عصمت و پاسخ به ندای نصرت خواهی مظلومان است.

 

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: دستور خدا و سفارش انبیاء و اولیاء و امیرالمومنین علیه السلام است که درمقابل ظلم وظالم و طاغوت استقامت کنید و با تمام وجود مقابله کنید و از مظلومان و مستضفان حمایت کنید.

 

وی با اشاره به اینکه  درعصر وزمان ما مصداق اتم و اکمل ظالم رژیم و ولد نامشروع آمریکا اسرائیل غاصب و آمریکای جنایت کار هست گفت: مصداق اتم و اکمل مظلوم و مستضعف مردم مظلوم و بی کس و بی پناه فلسطین و قدس شریف هست.

 

صلواتی تاکید کرد: بنا به سنت قطعی خدا وآیات قرآن وبشارت انبیاء و اولیا و امام راحل و مقام معظم رهبری ظلم و ظالم آمریکا و اسرائیل روزی روی زمین نخواهند بود و برای همیشه در زباله دان تاریخ دفن خواهند شد.

 

امام جمعه قلعه رئیسی ادامه داد: مردم ظلم ستیز و استکبار ستیز و مظلوم و مستضعف یاور استان ما در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان بیایند و در راهپیمایی روز قدس که شرکت درآن عمل صالح و باعث خشنودی خدا و رضایت امام عصر (عج) وخشم استکبار هست شرکت کنند.

 

وی تصریح کرد: مردم به ندای نایب امام عصر عج مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای لبیک بگویند و مرگ مستکبرین بویژه غده سرطانی کره زمین اسرائیل غاصب و نجات مردم مظلوم و قدس شریف را از خدای متعال درخواست نمایند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک