آخرین اخبار

3. تير 1395 - 16:26   |   کد مطلب: 5442
شهردار دهدشت در حرف های تامل برانگیز گفت: آتش سوزی 30 هکتار از مزارع اطراف دهدشت به مدت 2 ساعت بوده است که بلافاصله مهار شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، در حالی که خبرنگار ما در بازدید میدانی به صراحت گستردکی آتش سوزی و بی توجهی مسئولان را شاهد بود اما جواد تخشا شهردار دهدشت ساعاتی پس از مهار آتش سوزی در سخنانی تامل برانگیز با یکی از رسانه ها عنوان کرده است که این آتش سوزی در مدت 2 ساعت و از ساعت 5 تا 7 عصر بوده است و بلافاصله مهار شده است.

 

این در حالی است که خبرنگار ما تا ساعت 17:15 دقیقه در محل آتش سوزی حضور داشت و هیچ مسئولی را از شهرستان کهگیلویه  به جز آقای حجت خواه عضو شورای شهر دهدشت در محل حادثه مشاهده نکرد .

 

البته انتظار می رود رسانه ها تنها به گفته های مسبولان اکتفا نکنند و در بیان چنین مطالبی ضمن توجه به حساسیت موضوع اتش سوزی عزم همکانی در اطفای حریق را بطلبند.

 

صحبت های شهردار در دهدشت در حالی است که یکی از سایت های محلی در ساعت 4:30 دقیقه خبراین آتش سوزی وسیع در اطراف شهر دهدشت را منتشر کرده بودو این خود نشان از این بوده است که این آتش سوزی از چند ساعت قبل شروع شده بود.

 

سهراب حجت‌خواه عضو شورای شهر که در دقایق اولیه آتش‌سوزی راهی محل حادثه شده بود گفت: با اعلام حادثه به صورت حضوری از آتش‌نشانی درخواست کمک و مهار آتش کردم.

حجت‌خواه عضو تصریح کرد: مأموران آتش‌نشانی با بیان اینکه آتش‌سوزی خارج از شهر به حوزه ما ربطی ندارد از حضور در محل حادثه شانه خالی کردند.

 

عضو شورای شهر دهدشت افزود: در تماس با مسؤولان شهرستان جز ناحیه مقاومت بسیج کسی حتی پاسخگوی تماس ما نشد اما فرمانده سپاه برای اطفای حریق اعلام آمادگی کرد.

 

این حادثه بار دیگر هشداری بود برای مسئولان شهرستان کهگیلویه که متوجه شوند آمادگی لازم برای مقابله با چنین حوادثی در شهرستان وجود ندارد و باید ستاد بحران شهرستان با توجه به فصل گرما برای مقابله با این حوادث آمادگی لازم را داشته باشد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک