آخرین اخبار

31. خرداد 1395 - 12:17   |   کد مطلب: 5433
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
جمع‌آوری 35 دستگاه غیراستاندارد شهربازی‌ در دهدشت و سی‌سخت
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای کنترل تجهیزات شهربازی‌های کهگیلویه و بویراحمد، 35 وسیله بازی در دهدشت و سی‌سخت پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،متقیان مدیر کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاراننظارت و کنترل شهربازی‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های استاندارد کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با شروع فصل تابستان از سوی کارشناسان و بازرسان این اداره‌کل از تمامی شهربازی‌های استان بازرسی انجام گرفت.

وی عنوان کرد: در راستای کنترل تجهیزات شهربازی‌های موجود در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد 35 وسیله بازی در شهرهای دهدشت و سی‌سخت پلمب شد.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این دستگاه‌ها در شهربازی شهرهای دهدشت و سی‌سخت قرار داشتند شامل اقلامی مانند قطار کودک، تاب زنجیری، کشتی، جاپینگ بادی، سازه بادی، یورو بانجی، گردونه، ترامبولین و ماشین شارژی بودند که این وسایل بازی پیرو اخطارهای داده شده قبلی و عدم توجه به آنها پلمب شدند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: به منظور صیانت از حقوق شهروندان و نیز حفظ ایمنی و سلامت استفاده‌کنندگان از وسایل بازی و با هدف جلوگیری از بروز سوانح و حوادث احتمالی، از ادامه فعالیت این دستگاه‌ها و وسایل بازی غیراستاندارد در شهرهای دهدشت و سی‌سخت جلوگیری به عمل آمد.

وی گفت: همشهریان در صورت برخورد با وسایل بازی در شهربازی‌ها استان اداره‌کل استاندارد استان را در جریان قرار دهند تا در خصوص جمع‌آوری این وسایل اقدام شود.

متقیان عنوان کرد: از ابتدای فصل تابستان طرح نظارت بر شهربازی‌های در استان بیشتر و پس از چند بار تذکر با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک