آخرین اخبار

30. خرداد 1395 - 17:32   |   کد مطلب: 5425
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: ششمین جشنواره استانی شعر آیینی فارسی رضوی 18 مردادماه سالجاری به میزبانی دهدشت برگزار می‌شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

سید ایرج کاظمی‌جو ظهر امروز در گفتگو با پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،از برگزاری ششمین جشنواره استانی شعر آیینی فارسی رضوی به میزبانی دهدشت خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره از سری برنامه‌های دهه کرامت 18 مرداد در فرهنگسرای دهدشت آغاز می‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی،گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع) را از اهداف جشنواره برشمرد و افزود: پدیدآوردنگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره امام رضا(ع) شناسایی، معرفی و تجلیل خواهند شد.

 

این مسؤول موضوع اشعار را پیرامون زندگی و ابعاد شخصیت امام رضا(ع)،حضرت معصومه(س)،احمدبن موسی(شاهچراغ)،بی‌بی حکیمه(س) و دوازده امام معصوم عنوان کرد.

 

کاظمی‌جو با بیان اینکه شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد بیان کرد: قالب اشعار ارسالی نیز آزاد است.

 

وی افزود: آثار ارسالی باید در هیچ جشنواره‌ای شرکت داده نشده باشد و اشعار صرفاً به زبان فارسی و بدون هیچ گویشی باشد.

 

این مسؤول با بیان اینکه شرکت کنندگان می‌توانند حداکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال و در جشنواره شرکت کنند تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا 10 مرداد به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان واقع در خیابان مذکور پارسی تحویل و یا از طریق فکس به شماره3-32269482 ارسال کنند.

 

به گفته کاظمی‌جو به هشت برگزیده جشنواره جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک