آخرین اخبار

27. خرداد 1395 - 17:22   |   کد مطلب: 5404
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه برخی‌ها برای رسیدن به مسؤولیت چانه می‌زنند، گفت: مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد کارهای بر زمین‌مانده را با جدیت دنبال کنند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی پیش از ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان، ماه رمضان را فرصت خودسازی و تقرب به درگاه الهی دانست و اظهار داشت: هر انسانی برای پی بردن به شناخت پروردگار باید اول خود را بشناسد.

 

امام جمعه دهدشت با اشاره به فضایل این ماه مبارک تصریح کرد: وسوسه‌های شیطانی در این ماه وجود ندارد چون شیطان در غل و زنجیر است.

 

وی نزول قرآن در رمضان را مورد اشاره قرار داد و افزود: فلسفه این نزول به این دلیل بوده که در ماه رمضان استعداد بشری به منظور معرفت، خودسازی نسبت به سایر ماه‌ها بیشتر است.

 

حسینی خواستار استفاده مسؤولان از فرصت ماه مبارک در خودسازی شد و با بیان اینکه خطای مسؤولان فقط محدود به خودشان نیست، بلکه دایره اثرگذاری خطاهای آنان بیشتر است، گفت: باید در این ماه از فرصت خودسازی استفاده کنند.

 

وی مسؤولیت در نظام اسلامی را خدمت به اسلام خواند و افزود: نباید از این فرصت به عنوان چنگ زدن به امکانات و امال تعبیر شود.

 

حسینی بیان کرد: خدمت به ملتی که همواره در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرده و از مظلومان دفاع می‌کند در نظام اسلامی افتخار است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه، مسؤولیت‌پذیری مدیران نسبت به اسلام را متذکر شد و گفت: مسؤول نظام اسلامی باید تظاهرش نسبت به فرهنگ اسلام بیشتر باشد، تظاهر در امور معنوی مثل اقامه نماز جماعات و جمعه و شرکت در محافل دینی ریا نیست، امر پسندیده‌ای است.

 

وی افزود: مسؤولی که در جامعه اسلامی خدمت می‌کند باید نسبت به امور حساسیت داشته باشد؛ در جلسه‌ای که حضور دارد و می‌بیند به سمت و سوی انحراف کشانده می‌شود باید فرمان جلسه را در دست بگیرد و به سمت انقلاب هدایت کند.

 

حسینی با اشاره به کم‌کاری برخی مدیران با بیان اینکه هر مدیری توانایی خدمت در خود نمی‌بیند باید کنار بکشد و عرصه را برای دیگران باز گذارد، بیان کرد: مدیری که عرضه کار کردن ندارد رئیس نیست بلکه نکبت است.

 

امام جمعه دهدشت گفت: گاهی دیده می‌شود کسی برای مسؤولیت گرفتن اشک ریخته است.

 

وی با بیان اینکه معلوم است چنین شخصی دنبال کار کردن نیست و پست مدیریت را برای دلخوشی می‌خواهد تصریح کرد: زشت است برای مسؤولیت چانه می‌زنند.

 

حسینی تلاشگر بودن و جدیت در پیگیری کار را از شاخصه‌های مدیر توانمند برشمرد و بدون نام بردن از اداره یا نهادی گفت: پروژه‌هایی وجود دارد که با وجود هزینه کرد بالا نیمه تمام رها شده؛ این هدر رفت بیت‌المال است.

 

حسینی تصریح کرد: کارهایی که در استان کهگیلویه و بویراحمد بر زمین مانده است باید مورد توجه قرار گیرد مسؤول باید تلاشگر بوده و جدیت داشته باشد./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک