آخرین اخبار

15. خرداد 1395 - 15:02   |   کد مطلب: 5372
رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه خبر داد
به‌کارگیری 33 بهورز در خانه‌های بهداشت کهگیلویه
رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه از آغاز دوره آموزش 33 بهورز در دهدشت خبر داد و گفت: این داوطلبان پس از طی دوره دو ساله و احراز موفقیت در آزمون‌های کتبی و عملی به عنوان بهورز در خانه‌های بهداشت به کار گرفته می‌شوند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، محمد هاشم طاعتی رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوره جدید آموزش بهورزان در آموزشگاه بهورزی دهدشت آغاز شد.

 

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه تصریح کرد: این دوره با پذیرش 33 دانش‌آموز بهورز از روستاهای تابعه در آموزشگاه بهورزی 17 شهریور دهدشت آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در بیست و دومین دوره آموزش بهورزی از میان داوطلبان بومی چرام،دهدشت و لنده انتخاب شده‌اند افزود: این دانش‌آموزان پس از طی دوره دو ساله و احراز موفقیت در آزمون‌های کتبی و عملی به عنوان بهورز در خانه بهداشت به کار گرفته می‌شوند.

 

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه افزود: این داوطلبان طی دوره دو ساله آموزش بهورزی زیر نظر مربیان مرکزی و با توجه به کتب و سرفصل‌های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

 

به گفته طاعتی، 33 دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی دیپلم و کاردانی در بیست و دومین دوره بهورزی پذیرفته شده که 21 نفر از شهرستان کهگیلویه،چهار نفر از لنده و هشت نفر بومی شهرستان چرام هستند.

 

وی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت هدف را از جمله وظایف بهورزان برشمرد و با بیان اینکه هر خانه بهداشت با توجه به امکانات ارتباطی و جمعیت یک یا چند روستا را زیر پوشش دارد گفت: در هر خانه بهداشت یک تا دو نفر بهورز مشغول فعالیت است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک