آخرین اخبار

7. خرداد 1395 - 18:12   |   کد مطلب: 5348
گنجیانی یکی از معدود مدیران اصولگرای کهگیلویه که در همایش توسعه شهرستان چرام حضور داشت با دستور مدیران بهریستی استان کهگیلویه و بویراحمد از ریاست ادره بهزیستی شهرستان کهگیلویه عزل شد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، یکی از معدود مدیران اصولگرای شهرستان کهگیلویه آقای سید غضمان گنجیانی رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه بود که از مدت ها قبل زمزمه های عزل وی شنیده می شد.

 

حدود چند ماه پیش حکم عزل وی و حتی روز و ساعت جلسه تودیه و معارفه نیز مشخص شده بود، اما با حمایت قاطع حجت الاسلام بزرگواری نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس این جلسه برگزار نشد و آقای گنجیانی به ریاست خود در اداره بهزیستی کهگیلویه ادامه داد.

 

اما حالا با پایان مجلس دوره نهم و کنار رفتن حجت الاسلام بزرگواری از نمایندگی مجلس، مدیران بهزیستی استان بهترین زمان را دیدند که آقای گنجیانی را بدون اطلاع قبلی و آن هم موقعی که در یک همایش شرکت کرده بود از ریاست بهزیستی کهگیلویه عزل نمایند.

 

سید غضمان گنجیانی در گفتگو با این پایگاه خبری با بیان اینکه فشار براى عزل وی حدود هشت ماه قبل شدت گرفت تا جايى که ساعت توديع و معارفه را مشخص کردند گفت: با حمايت برخی دوستان، مدیران استانی نتوانستند به هدف مورد نظرخود برسند و در عزل من شکست خوردند.

 

وی با بیان اینکه مدیران استانی منتظر ماندند تا زمان مناسب برسد و در روز يکم خرداد با يک برگه فکس عزل اينجانب را اعلام کردند.

 

گنجیانی ادامه داد: بنده رزمنده. بسيجى. داراى مدرک کارشناسى ارشد روانشناسى و داراى سى و پنج لوح تقدير از استاندار. فرمانداران وقت مديران کل وقت و معاونين انها بازرسى استاندارى و ... در طول مدت خدمتم در بهزيستى هستم.

وی گفت: در همايش چرام بودم که از دفترم ساعت يک ظهر با من تماس گرفتند و گفتند که نامه پايان رياست شما آمده است.

 

حال با عزل گنجیانی از ریاست بهزیستی کهگیلویه تقریبا در هیچ اداره ای در این شهرستان اصولگرایان ریاست ندارند، باید دید با ورود عدل هاشمی پور به مجلس دهم روند انتصاب مدیران در کهگیلویه به چه صورتی ادامه خواهد داشت.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک