آخرین اخبار

30. ارديبهشت 1395 - 15:18   |   کد مطلب: 5315
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: البته اگر واقع‌نگر هم باشیم دولت آقای روحانی نیز پاسخ قاطعی به ابهامات موجود نمی‌دهد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،غلامرضا تاجگردون، درباره برخی اظهارات مبنی بر تک‌دور‌ه‌ای شدن دولت روحانی اظهار کرد: در دوره ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد نیز چنین مباحثی مطرح می‌شد و هیچ فردی تصور این را هم نمی‌کرد که وی بار دیگر رأی بیاورد البته قیاس مع‌الفارقی است که بخواهیم آقای روحانی را با محمود احمدی‌نژاد هم‌تراز کنیم.

 

وی در ادامه افزود: شرایط امروز کشور و دولت تدبیر و امید به‌گونه‌ای است که مخالفان به نحو احسن به نفع خودشان از آن‌ها استفاده می‌کنند.

 

به گفته تاجگردون، متأسفانه تمام این عوامل دست به دست هم داده است تا چنین تصوراتی برای مخالفان دولت به وجود بیاید؛ البته اگر واقع‌نگر هم باشیم دولت آقای روحانی نیز پاسخ قاطعی به ابهامات موجود نمی‌دهد.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «مردم تندروها را شناخته‌اند و شخصی هم سخنان تندروها را باور ندارد»، تأکید کرد: به عقیده من هجمه‌های وسیع و مختلفی که از تریبون‌های مجلس و نماز جمعه‌ها علیه دولت بیان می‌شود، نگران‌کننده است در حالی‌که تریبون‌ نماز جمعه مختص به یک فرد یا جناحی نیست بلکه به تمام ملت تعلق دارد.

 

وی ادامه داد: متأسفانه، من از تریبون‌های نمازجمعه برخی شهرستان‌ها شاهد بوده‌ام که به صراحت گفته‌اند دولت آقای روحانی تک‌دوره‌ای می‌شود و در اینجا این پرسش مطرح است که چرا این سخنان از چنین تریبون‌هایی به مردم گفته می‌شود؟

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک