آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1395 - 17:23   |   کد مطلب: 5307
رئیس اتحادیه تعاون روستایی کهگیلویه خبر داد
خرید تضمینی گندم از کشاورزان کهگیلویه ای
رئیس اتحادیه تعاون روستایی کهگیلویه گفت: از 19 اردیبهشت خرید گندم تضمینی را در شهرستان کهگیلویه شروع کردیم.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حبیب دیبا رئیس اتحادیه تعاون روستایی کهگیلویه با اشاره به اینکه از 19 اردیبهشت خرید گندم تضمینی را در شهرستان کهگیلویه شروع کردیم گفت: تاکنون نزدیک به 100 تن گندم معمولی و 600 تن گندم دروم خریداری شده است.

 

رئیس اتحادیه تعاون روستایی با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به 6 هزار و 500 تن گندم در شهرستان خرداری شد افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان دوره برداشت مقدار گندم خریداری شده به 15 هزار تن برسد.

 

وی با بیان اینکه از این مقدار نزدیک به 3 هزار تن گندم معمولی و 11 هزار تن گندم دروم است تصریح کرد: به صورت میانگین و با توجه به درصد، گندم دروم یک هزار و 306 تومان و گندم معمولی یک هزار و 262 تومان خریداری می‌شود.

 

دیبا با بیان اینکه انبارهای ذخیره‌سازی مسقف و روباز گندم در شهرستان نزدیک به 5 هزار تن است گفت: در صورت لزوم از انبارهای جهاد کشاورزی استفاده و اداره غله استان وعده داده که قبل از تکمیل ظرفیت نسبت به حمل گندم‌های ذخیره شده اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم در محل‌های روباز ذخیره‌سازی گندم برای موارد اضطراری مانند بارندگی شده است افزود: به صورت روزانه چک لیست خرید تضمینی گندم کشاورزان را به بانک کشاورزی برای پرداخت به موقع ارسال می‌کنیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک