آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1395 - 10:23   |   کد مطلب: 5294
هاشمی‌پور با اشاره به رواج تخریب و توهین در جامعه،با بیان این‌که به عنوان پاسدار انقلاب در تحقق ارزش‌های اسلامی صادقانه حمایت کرده و می‌کنم افزود: به آن‌چه وعده دادم عمل خواهم کرد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در جشن بزرگداشت روز جانباز که در سینمای دهدشت برگزار شده بود با اشاره به تمرکز دشمنان نظام روی اقتصاد کشورمان اظهار داشت: مسؤولان، دولت و مجلس در فراکسیون‌های مختلف بحث اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر انقلاب را مورد توجه جدی قرار می‌دهند.

 

هاشمی‌پور تصریح کرد: نه دولت‌های اصولگرا و نه اصلاح‌طلب متأسفانه نتوانسته‌اند اقتصاد مورد نظر رهبری را تاکنون جامه عمل بپوشانند.چون اگر تحقق پیدا می‌کرد این مشکلات و معضلات را نداشتیم.

 

وی، افزود: همان‌طور که دیروز در جنگ سخت،همه قوا و اقشار مختلف مردمی به رهبری امام راحل جنگ را اداره کرده و جلوی تجاوز دشمن به خاک وطن را گرفتند امروز هم به صف شویم و اقتصاد را سامان دهیم.

 

هاشمی‌پور با اشاره به رواج تخریب و توهین در جامعه،با بیان این‌که به عنوان پاسدار انقلاب در تحقق ارزش‌های اسلامی صادقانه حمایت کرده و می‌کنم افزود: به آن‌چه وعده دادم عمل خواهم کرد.

 

وی،افزود: اولین اقدام در توسعه کهگیلویه،خروج از بن‌بست است که در این راستا اقداماتی را پیگیری کردم.

 

هاشمی‌پور تصریح کرد: با شناختی که از وزارتخانه‌ها داشتم، جلسات مختلفی در پیگیری پروژه‌های چهار شهرستان انجام دادم و در آینده به صورت ماهانه گزارش ارائه می‌دهم.

 

منتخب کهگیلویه بزرگ،عنوان کرد: 15 کیلومتر از جاده ترانزیتی پاتاوه به دهدشت از کوه پات تا رودخانه مارون برنامه‌ریزی شده و با عملیاتی شدن ظرف 17 ماه آینده این پروژه جمع خواهد شد.

 

وی،به پیگیری دیگر پروژه‌های حوزه انتخابیه اشاره و تصریح کرد: جاده طسوج،چاسخار،پروژه آب لیکک، نیترات دیشموک،تأمین آب دهدشت غربی،خط لوله پتروشیمی و سیمان سپو اقداماتی رایزنی‌هایی انجام شده و اقداماتی صورت خواهد گرفت.

 

هاشمی‌پور با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه آب لیکک در سال 90، با بیان اینکه تاکنون یک شاخه لوله در این پروژه کار نشده است،تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده 55 کیلومتر لوله امسال در این پروژه کار خواهد شد و سال 95 پروژه باید تکمیل شود.

 

به گفته هاشمی‌پور خط لوله پتروشیمی دهدشت از رودخانه مارون شروع شده و منابع مالی این پروژه در صندوق توسعه ملی دنبال می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مردم از ما خدمت صادقانه و نه شعار می‌خواهند،عملیاتی شدن وعده‌ها را در صادقانه بودن خدمت خواند و گفت: دلیل عقب‌ماندگی کهگیلویه، عمق محرومیت است./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک