آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1395 - 17:58   |   کد مطلب: 5291
رئیس بهزیستی کهگیلویه بابیان اینکه ظرفیت خالی درکمپ های اعتیاد کهگیلویه وجود ندارد و مراجعین بیش از ظرفیت هست خاطرنشان کرد: اعتیاد در بین چوانان مخصوصا دختران شدت پیداکرده ومتاسفانه سن اعتیاد به ۱۵سال رسیده است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، غضمان گنجیانی رئیس بهزیستی کهگیلویه در نشست آسیب های اجتماعی که در فرمانداری کهگیلویه برگزار شده بود، اعتیاد را از آسیب‌های رایج در جامعه برشمرد و با بیان این‌که این معضل، انحرافات اخلاقی زنان بی‌سرپرست و بزهکاری فرزندان را در پی دارد تأکید کرد: حجم کار به حدی است که تلاش ما آنطور که باید مثمر واقع نشده است و باید تحرک در زمنیه پیشگیری بیشتر شود.

 

گنجیانی افزود: چهار مرکز ترک اعتیاد در شهرستان با ظرفیت 25 تا 30 نفر فعالیت دارند و ماهانه 130 نفر در این کمپ‌ها پذیرش می‌شوند.

 

وی بابیان اینکه ظرفیت خالی درکمپ های  اعتیادوجودندار دو مراجعین بیش ازظرفیت هست خاطرنشان کرد: اعتیاد در بین جوانان مخصوصا دختران شدت پیدا کرده و متاسفانه سن اعتیاد به ۱۵سال رسیده است.

 

رئیس بهزیستی کهگیلویه،اجرایی نشدن قوانین برخورد با مجرمان را از عوامل شیوع اعتیاد خواند و با اشاره به آزادی فروشندگان مواد مخدر گفت: افکار عمومی نوع برخورد با عاملان مواد مخدر را قبول نمی‌کند و باید با متخلفان و مجرمان برخورد قاطع صورت گیرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک