آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1395 - 17:25   |   کد مطلب: 5290
رئیس بهزیستی کهگیلویه خبر داد: روزانه حدود پنج نفر برای تقاضای طلاق به مراکز مشاوره بهزیستی مراجعه می کنند که از هر پنج ازدواج دو مورد منجر به طلاق می شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، در نشستی که با موضوع آسیب‌های اجتماعی شکل گرفته بود آمار و گزارشی از وضعیت شهرستان ارائه شد که در صورت بی‌توجهی مسئولان زنگ خطر جدی برای مردم این دیار است.

 

سید غضمان گنجیانی رئیس بهزیستی هر چند خواهان پرده‌پوشی و عدم انتشار این آمار بود اما گزارش تکان‌ دهنده‌ای از معضلات اجتماعی ارائه و نشان داد شورای اجتماعی آن طور که باید روی آسیب‌های اجتماعی مانور نداده و پیشگیری از بروز انواع این آسیب‌ها تنها در حد شعار مانده است.

 

رئیس بهزیستی کهگیلویه افزود: روزانه حدود پنج نفر برای تقاضای طلاق به مراکز مشاوره بهزیستی مراجعه می کنند که از هر پنج ازدواج دو مورد منجر به طلاق می شود.

 

گنجیانی با بیان این‌که کارشناسان اورژانس اجتماعی با برگزاری 14 جلسه مشاوره برای متقضایان طلاق،در جلوگیری از بروز پدیده شوم طلاق تلاش دارند،افزود: اما مراکز مشاوره به تنهایی قادر به مهار این مشکل نیستند و عزم مسئولان را می‌طلبد.

 

رییس بهزیستی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: متاسفانه بیشتر طلاق های صورت گرفته ناشی از بافت عشیره ای، قومی و قبیله ای است که اگر مشاوره های قبل از ازدواج اجباری شود شاید جلوی حداقل 40درصد این طلاق ها گرفته شود./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک