آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1395 - 18:36   |   کد مطلب: 5217
صلواتی بابیان اینکه بعد از اجرای برجام شاهد بودیم که آمریکا دو میلیارد دلار از اموال مردم را دزدید افزود: وقتی در دوران مذاکرات اینچنین به حق و حقوق ملت تجاوز می کنند مذاکرات چه فایده ای دارد!و ادامه مذاکرات با این شرایط هم خیانت و هم بی غیرتی است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در گفتگو با این پایگاه خبری با بیان اینکه متاسفانه علیرغم اینکه دولت تدبیر و امید تنها شاهکارش برجام بود گفت: بعد از برجام شاهدیم اموال ایران و حق و حقوق این مردم توسط شیطان بزرگ به غارت می رود.

 

امام جمعه قلعه رئیسی با اشاره به اینکه انتظار این بود نتیجه مذاکرات دفاع از حقوق ملت و جلوگیری از غارت اموال مردم باشد تصریح کرد: تا به امروز برجام فقط برای ما هزینه داشت و افتخاری در برجام نبود و اگر به دنبال برجام دو و سه باشیم، جز خسارت محض چیزی عاید مردم و کشور نمی شود.

 

صلواتی بابیان اینکه  بعد از اجرای برجام شاهد بودیم که آمریکا دو میلیارد دلار از اموال مردم را دزدید افزود: وقتی در دوران مذاکرات اینچنین به حق و حقوق ملت تجاوز می کنند مذاکرات چه فایده ای دارد!و ادامه مذاکرات با این شرایط هم خیانت و هم بی غیرتی است.

 

وی تاکید کرد سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی میبایست برگرفته از قرآن و احکام اسلام باشد و ادامه داد: قرآن می فرماید شیطان برای شما دشمنی اشکار است شما هم او را دشمن بدارید.

 

صلواتی افزود: معجزه گر قرن امام راحل یک جمله ی استراتژیک و تاریخی بیان نمودند ک آمریکا شیطان بزرگ است و امیدواریم مسئولان سیاست خارجی و دولت نگاه عمیق تر و راه گشا به این جمله ی تاریخی داشته باشند.

 

امام جمغعه قلعه رئیسی ادامه داد: شیطان به هیچ وجح از خواسته های نامحدودش دست بر نمیدارد و اگر صنایع موشکی را هم تعطیل کنیم باز هم امریکا دست بردار نیست.

 

وی در پایان افزود: امیدواریم همانگونه که مردم ما در طی سی و هفت سال گذشته برای اهداف و آرمانهای انقلاب استقامت نمودند،دولت مردان ما نیز با الگو پذیری از تعالیم قران و انبیا،و در کنار مردم با نگاه به درون و عملیاتی کردن نسخه ی شفا بخش اقتصاد مقاومتی با تکیه ب خدا و توانایی های مردم در حل مشکلات کشور کوشا باشند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک