آخرین اخبار

2. ارديبهشت 1395 - 13:13   |   کد مطلب: 5200
فرماندار کهگیلویه با اشاره به اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان این دستگاه را در تحقق اقتصاد مقاومتی پیشرو دانست.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویه در جمع خبرنگاران از ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به عنوان پیشرو در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی نام برد و اظهار داشت: این نهاد از دستگاه‌هایی است که تاکنون در زمینه اقتصاد مقاومتی به خوبی از امکاناتی که در اختیار دارد استفاده کرده است.

 

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: متناسب با ظرفیت‌هایی که در این شهرستان وجود دارد در راستای تحقق شعار سال حرکت خواهیم کرد.

 

پوزش صنایع دستی را یکی از ظرفیت‌های خوب در این زمینه دانست و گفت: از ظرفیت‌های موجود در این بخش و نیز کشاورزی باید استفاده بهینه شود.

 

پوزش با بیان این‌که اقتصاد مقاومتی نباید در حد گفتمان باقی بماند،افزود: برای تحقق این شعار باید به هر طریق ممکن وارد عمل شویم.

 

این مسئول تصریح کرد: دولت تدبیر و امید به شعار اقتصاد مقاومتی اعتقاد دارد و کمیته‌هایی در این راستا تشکیل شده است.

 

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه افزود: عده‌ای و به ویژه رسانه ملی برای ناامیدی مردم از برجام کمر همت بسته و نقدهایی می‌کنند که کاری اصولی نیست.

 

پوزش تصریح کرد: نباید انتظار داشت کشوری که از اوایل انقلاب تاکنون مورد تحریم بوده و در سال‌های اخیر این تحریم‌ها به اوج خود رسیده بود ظرف سه ماه از گذشت برجام به شکوفایی اقتصادی برسد.

 

این مسئول در ادامه عنوان کرد: در مانع‌تراشی آمریکا در اجرای برجام و فشارهای وارده بر اتحادیه اروپا شکی نیست اما این بدعهدی نباید به اجرایی نشدن تمامی موارد برجام تلقی شود.

 

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: برجام با منویات رهبر معظم انقلاب و کمک مسئولان به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

 

وی،با اشاره به تعطیلی 60 درصد کارگاه‌های تولیدی این وضعیت را مربوط به گذشته دانست و گفت: امسال دولت بخشی از این کارگاه‌ها را فعال خواهد کرد./فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک