آخرین اخبار

19. دى 1393 - 9:22   |   کد مطلب: 52
مدير جهاد كشاورزي شهرستان كهگيلويه گفت: از محل اعتبارات استانی و ماده 180سه میلیارد و 500 میلیون تومان به بخش کشاورزی این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني خبري تحليلي  كهگيلويه ،مدیرجهادکشاورزی کهگیلویه در نشست با اصحاب رسانه سطح زیر کشت محصولات باغی و زراعی این شهرستان در سال جاری را ۵۸هزار و۶۱۲هکتار ذکر کرد و گفت: ازاین مقدار۵۴هزار و۸۵۰هکتار به کشت محصولات زراعی و۳هزارو۷۶۲هکتار به محصولات باغی اختصاص دارد.

 

آقای قیصری سطح زیر کشت گندم و جو در سال زراعی جاری در این شهرستان را 51 هزار و 600 هکتار عنوان کرد و افزود: از این مقدار 47 هزار هکتار بصورت دیم و چهار هزار و 6۰۰ هکتار نیزبه صورت آبی کشت شده است.

 

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۵ هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان این شهرستان خریداری شد، گفت: در آینده نزدیک بزرگترین کارخانه تولید دان طیور این شهرستان با ظرفیت تولید سالانه ۲۰ هزار تن به بهره برداری می رسد.

 

قیصری به اعتبارات اختصاصی در سال جاری در بخش کشاورزی شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت :از محل اعتبارات استانی و ماده 180سه میلیارد و 500 میلیون تومان به بخش کشاورزی این شهرستان اختصاص یافت و از محل اعتبارات ملی نیز تاکنون دو میلیارد تومان جذب شده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک