آخرین اخبار

24. فروردين 1395 - 19:09   |   کد مطلب: 5170
سرپرست بنیاد مسکن کهگیلویه خبر داد
احداث کانال هدایت سیلاب در هفت روستای کهگیلویه
سرپرست بنیاد مسکن کهگیلویه گفت: احداث کانال هدایت سیلاب در هفت روستا از جمله سمغان از محل اعتبارات حوادث در حال اجرا است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید یحیی حسینی سرپرست بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه از اختصاص 560 میلیون تومان از محل حوادث به شهرستان کهگیلویه خبر داد و افزود: احداث کانال هدایت سیلاب در هفت روستا از جمله سمغان از محل اعتبارات حوادث در حال اجرا است.

 

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه با اشاره به اعتبارات بنیاد مسکن این شهرستان،از تخصیص 100 درصدی اعتبارات ماده 180 خبر داد و گفت: 900 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و نفت به این بنیاد اختصاص داده شد اما هنوز هیچ مبلغی تخصیص نیافته است.

 

وی با بیان اینکه 220 متر دیوار حایل در سه روستا اجرا می‌شود،گفت: این پروژه‌ها هم اکنون فعال است.

 

حسینی آسفالت معابر 51 روستا را در دستور کار بنیاد مسکن دانست و تصریح کرد: معابر این روستاها از محل سهمیه قیر رایگان و با همکاری دهیاری‌ها آسفالت می‌شود.

 

حسینی گفت: در صورت همکاری دهیاری‌ها در فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم و نیز تأمین قیر، آسفالت این روستاها به موقع عملیاتی خواهد شد.

 

وی آسفالت معابر در اجرای طرح هادی روستایی را هزینه‌بر دانست و گفت: تخصیص قیر رایگان به روند اجرای طرح‌های هادی کمک شایانی می‌کند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک