آخرین اخبار

14. فروردين 1395 - 19:04   |   کد مطلب: 5081
با وجودی که استفاده از خورودهای دولتی در ساعات غیراداری و تعطیلات ممنوع است، در ایام تعطیلا ت نوروز روز طبیعت شاهد بودیم که برخی از مسئولان شهرستان اسآباد هم با این وسایل بیت المال خانواده هایشان را به گشت و گذار می برند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، به نقل آوای سیدجمال؛ دیروز روز طبیعت بود و هر شهروندی که تمایل داشت در دامن طبیعت باشد و به زیبایی خلقت خدا پی ببرد و یک روز خوش را در کنار خانواده در این طبیعت دل انگیز سپری کند، با هر وسیله ای خود را به فضای سرسبز رسانده بود.

اگر چه دیروز روز برفی و بارانی و حتی تگرگ در اسدآباد هم مردم را غافلگیر کرده بود، اما باز هم بسیاری از مردم در این دامن طبیعت سفره های خود را پهن کردند و یک روز خوش را سپری کردند.

در این میان مرم اسدآباد هر کدام که سیزده شان را در بیرون از خدا و در فضای سرسبز و بهاری گذارندند، با وسایل نقلیه ای چون تریلر، سواری، موتورسیکلت راهی این اماکن سرسبز شده بودند که در این میان وسلی نقلیه ای به چشم میخورد که گویای بیت المال است.

برخی از مسئولان ادارات این شهرستان وسایل نقلیه که بیت المال است را چون در آن اداره مشغول به کار هستند، از آن خود میدانند، در زمانی غیر اداری هم از آن اسفاده میکنند.

دیروز که روز طبیعت بود متأسفانه شاهد بودیم که از این بیت المال برخی ها بازهم استفاده شخصی برده و خانواده خود را با آن به گشت و گذار آوردند، این در حالی است که در این شهر کوچک بعضی از مردم بخاطر ندااشتن وسیله نقلیه نتوانستند در این روز طبیعت گردی کنند و لذت ببرند.

حتی شاهد بودیم که با پای پیاده مسیری را طی میکنند و به منطقه نزدیکی از شهر که فضای سبز دارد، میروند ، ای کاش مسئولان بالادستی کمی نظارت روی این مهم را بیشتر کنند تا دیگر شاهد سؤاستفاده از بیت المال نباشیم.

البته این امر دیگر برای برخی از مسئولان اداری ما عادی است چرا که با پایان تعطیلات از این پس فرزندان خود را با این وسایل به درب مدارس می برند و بارها این را شاهاد بودیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک