آخرین اخبار

11. اسفند 1394 - 15:42   |   کد مطلب: 4913
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت گفت: اجرای هتلینگ در این مرکز درمانی تاکنون با 50 درصد پیشرفت بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه داشته است.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید امیر مولایی‌فر رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اردیبهشت سال گذشته و با آغاز طرح تحول سلامت تاکنون 50 درصد بیمارستان دهدشت بازسازی و مرمت شده است.

 

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت تصریح کرد: 6 بخش اصلی این مرکز درمانی بازسازی شده و اجرای هتلینگ در دیگر بخش‌ها نیز در حال انجام است.

 

مولایی‌فر با بیان این‌که تاکنون بیش از یک میلیارد تومان در هتلینگ بیمارستان هزینه شده است گفت: بخش‌های داخلی، اطفال، زنان، گوش حلق و بینی و جراحی بازسازی و مرمت شده و بخش‌های زایشگاه و کودکان در دستور کار است.

 

به گفته مولایی‌فر، اجرای هتلینگ بخش داخلی با اعتبار 110 میلیون تومان به اتمام رسیده و این بخش از هفته آینده آماده ارائه خدمات به بیماران است.

 

مولایی‌فر تصریح کرد: در بخش داخلی علاوه بر تخت‌های قبلی 6 تخت مانیتوردار و 2 اتاق ایزوله تنفسی برای بیماران دچار آنفلوآنزا و سل راه‌اندازی شده است.

 

این مسئول تصریح کرد: در طراحی جدید قرار است ظرف 6 ماه آینده با توسعه فضای اورژانس قدیم اورژانس خاتم به این محل منتقل شود.

 

مولایی‌فر جابه‌جایی بخش زایشگاه به اورژانس خاتم را از دیگر تغییرات در دستور کار دانست و گفت: احداث کلینیک تخصصی در محوطه بیمارستان نیز به سرعت در حال کار است و در ساخت این واحد درمانی از سازه‌های سبک با سرعت ایمنی بالا استفاده می‌شود.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک