آخرین اخبار

22. بهمن 1394 - 0:26   |   کد مطلب: 4773
مدیر عامل کارخانه نماسازان مروارید دهدشت در مراسم تجلیل از کارگران نمونه این کارخانه گفت: شهرستان کهگیلویه سرمایه های نهفته فراوانی دارد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، نصرت‌الله رئیسی‌زاده در مراسم تجلیل از کارگران نمونه کارخانه آجر مرواردید دهدشت  با اشاره به روند عملیات احداث و راه‌اندازی کارخانه آجر اظهار داشت: این پروژه سال 88 در زمینی به سماحت 25 هکتار کلنگ‌زنی و طبق برنامه زمان‌بدی قرار شد ظرف سه سال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 

مدیر عامل کارخانه نماسازان مروارید دهدشت با بیان این‌که علت سرمایه‌گذاری در این شهرستان هنوز برای خودم مبهم است افزود: در طول سه سال همه تلاش خود را جهت راه‌اندازی کارخانه بکار بستم و با وجود مشکلات و دوری از خانواده اما عقب‌نشینی نکردم.

پایگاه خبری کهگیلویه

رئیسی‌زاده شرایط بحران اقتصادی کشور در سال‌های اخیر را از موانع پیشرفت پروژه عنوان و تصریح کرد: 6 سال از شروع پروژه می‌گذرد اما هنوز تکمیل نشده است.

 

وی با بیان این‌که تحریم‌های ظالمانه و فشارهای ناعادلانه بر این مجموعه هم اثر گذاشته بود افزود: با این وجود توانستیم سربلند بیرون آییم و فاز نخست کارخانه را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

 

این مسئول با اشاره به مشکلات مالی در روند اجرای پروژه تصریح کرد: مبلغ 11 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای پروژه دریافت کردم که با توجه به شرایط تورمی بدهی شرکت به 27 میلیارد تومان افزایش یافته است.

پایگاه خبری کهگیلویه

 وی با بیان این‌که زمینه سرمایه‌گذاری در صنایع در کهگیلویه وجود دارد ظرفیت‌های این شهرستان در بخش صنعت را خوب توصیف و با ابراز تأسف از  غفلت مسئولان در این زمینه افزود:در صورت حمایت مسئولان و همت سرمایه‌گذاران، کارخانه‌های بزرگی می‌توان در این شهرستان راه‌اندازی کرد که علاوه بر جذب نیروهای بومی سایر متقاضیان شغل در استان‌های همجوار را هم به کار گرفت.

 

رئیسی‌زاده تصریح کرد: اما به علت کم لطفی مجریان و مسئولان ثروت نهفته در این شهرستان مورد استفاده واقع نشده است.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی از کارخانه نماسازان مروارید به پرافتخارترین کارخانه صنعتی در بخش آجر نام برد و تصریح کرد: با راه‌اندازی فاز اول تولید آجر، 100 نفر بکار گرفته شده است و با تکمیل و بهره‌برداری فاز دوم آمار اشتغالزایی به 300 نفر افزایش خواهد یافت.

 

به گفته رئیسی‌زاده روزانه 500 تن آجر در خط تولید این کارخانه توسط 25 کامیون بارگیری و به استان‌های همجوار ارسال می‌شود و حداقل 40 نفر در بارگیری روزانه این مقدار آجر مورد نیاز است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک