آخرین اخبار

19. بهمن 1394 - 18:45   |   کد مطلب: 4756
انتقادتند نایب رئیس شورای شهر دهدشت از فرماندارکهگیلویه:
تمامی پیشنهادات ستاد زیباسازی شهر دهدشت توسط فرماندار رد می شوند
نایب رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت از تفسیر غلط و یا رد مصوبات این شورا توسط اعضای کمیته انطباق بر مصوبات ، خصوصا شخص فرماندار ، انتقاد کرد و گفت که اعضای این کمیته فراتر از وظایف تعریف شده با مصوبات شورا برخورد می کنند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، احسان رستگار نایب رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت از تفسیر غلط و یا رد مصوبات این شورا توسط اعضای کمیته انطباق بر مصوبات ، خصوصا شخص فرماندار ، انتقاد کرد و گفت که اعضای این کمیته فراتر از وظایف تعریف شده با مصوبات شورا برخورد می کنند.

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت گفت : کمیته انطباق شهرستان بدون لحاظ کردن بخشنامه وزارت کشور با اظهار نظر در باره تمامی مصوبات ، موجب اتلاف وقت در روند اجرایی مصوبات شورا و ایجاد مشکلات برای شهروندان شده است.

 

بنیانگذار ستاد ساماندهی آلایندگی های سمعی و بصری و زیباسازی شهر دهدشت گفت : با این که طبق قانون و بخشنامه وزارت کشور وظایف کمیته انطباق مشخص است ، متاسفانه اعضای این کمیته و در راس آنها خود فرماندار محترم فراتر از وظایف محوله روی مصوبات شورای شهر اظهار نظر و بنا به سلیقه و میل سیاسی خویش رد یا دچار چالش میکنند.

 

رستگار انتقاد صریح از تصمیمات فرماندار کهگیلویه گفتند تمامی پیشنهادات ستاد زیباسازی شهر دهدشت توسط فرماندار رد می شوند.

 

وی ضمن انتقاد از عدم شرکت فرماندار در جلسات ستاد زیبا سازی شهر بیان داشت: فرماندار کهگیلویه مخالف اجرایی شدن برنامه ها و پیشنهادات نخبگان در راستای زیبا سازی شهر دهدشت است .

 

رستگار افزود:فرماندار کهگیلویه تا کنون چه حرکت مثبتی در حوزه خود داشته است؟؟؟انتظار بنده از ایشان ارائه راهکار است نه کارشکنی،اقدامات فرماندار سبب طولانی شدن روند بررسی مصوبات شورا و در نهایت ارجاع آنها به شورای حل اختلاف استان می شود. و چیزی جز پس رفت و عقب ماندگی به دنبال ندارد.

 

وی مهمترین دغدغه خود در حال حاضر را جلوگیری از روند مهاجرت از کهگیلویه دانست و اعلام کرد بر اساس همین نگرش مصوبه برگزاری سمینار تخصصی مهاجرت که در شورای شهر به تصویب رسید و حدود چند ماهی است توسط کارگروهای مختلف نخبگان در حال رسیدگی و ارایه راهکار جهت جلوگیری از این بحران است.

 

رستگار ادامه داد: قرار بود با حضور استاندار و مسئولان استانی و کشوری راههای جلوگیری از مهاجرت بررسی و به مرحله اجرا برسد که متاسفانه از سوی فرماندار به صورت غیر قانونی رد شد است .

 

نائب رئیس شورای شهر دهدشت گفت طبیعی است، فرمانداری که فرزند کهگیلویه ولی خانه خود در مرکز استان است برای مهاجرت بیش ازحد مردم دل نسوزاند.

 

رستگار عنوان کرد تا الان که سکوت کرده و در مقابل اقدامات مغرضانه و غیر قانونی ایشان حرفی نزده ام تنها به دلیل لبیک گفتن به ندای رهبری عظیم الشان انقلاب مبنی بر همدلی و هم زبانی و پرهیز از هر گونه تنش بوده ،اما از این به بعد واقعیت های موجود را به صورت شفاف مستند و مستدل به مردم خواهم گفت.

 

وی بیان داشت از استاندار محترم و فرهیخته جناب آقای دکتر خادمی کمال قدردانی و تشکر را دارم که در اولین هماهنگی با ایشان اعلام موافقت و حضور خود را در سمینار و آمادگی جهت اجرای خروجی ها و تصمیمات اتخاذ شده را اعلام نمودند.

 

این عضو شورای اسلامی شهر دهدشت در پایان   از اعضای کمیته انطباق شهرستان خواست تا براساس قانون با پرهیز از هرگونه اعمال نظر خارج از وظایف ، مصوبات شورا را بررسی کنند .و خواستار عذر خواهی اعضای کمیته انطباق بویژه فرماندار از ستاد زیباسازی شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک