آخرین اخبار

19. بهمن 1394 - 0:36   |   کد مطلب: 4751
طبق شنیده ها در سفر زارعی نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به روستای توتنده از توابع بخش مرکزی شهرستان دنا بعد از بگو مگو بین یکی از اهالی این روستا با زارعی این موضوع به بحث و در نهایت به درگیری فیزیکی ختم می شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،طبق شنیده ها در سفر روز گذشته زارعی نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به روستای توتنده از توابع بخش مرکز ی شهرستان دنا بعد از بگو مگو بین یکی از اهالی این روستا با زارعی این موضوع به بحث و در نهایت به درگیری فیزیکی ختم می شود.

این اتفاق بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در پی داشته است.

خبرنگار سفیر دنا برای روشن شدن موضوع و پیگیری چرایی این اتفاق بعد از بررسی ها زیاد حول این مسئله با تماس تلفنی با شخص مضروب در این درگیری، مسایل پیرامون این اتفاق را مورد بررسی و واکاوی قرار داد.

 

رسول زرافشان فرد مضروب که یکی از خیرین مسجدساز روستای توتنده است ضمن تایید درگیری پیش آمده در خصوص زوایای پیدای این ماجرا به خبرنگار سفیردنا گفت:روز گذشته در سفر زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به روستای توتنده جمعی از اهالی روستا و دهیاران به قصد بیان مشکلات روستا به وی مراجعه کردیم.

 

وی بیان کرد: در این دیدار دهیار روستا با اشاره به زیر سازی های صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای آسفالت خیابانها و معابر در روستای توتنده و رها سازی آن در شرایط جوی نامناسب کنونی و خرابی های بعد از این زیر سازی ،از زارعی به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواسته بود تا با تذکر به بنیاد مسکن نسبت به رفع این مشکل که موجب خرابی های گسترده این زیر سازی هاشده اقدام کند.

 

به گفته زرافشان در این حین یکی از هواداران زارعی گفت: "آقای هدایتخواه عامل جلوگیری از ادامه روند کار است" که در همین حین: آقای زارعی هم این مسئله را تایید کردند و گفتند "بله متاسفانه آقای هدایتخواه عامل ممانعت از انجام کار است".

 

 زرافشان که خود از حامیان دور قبل زارعی بوده و به گفته وی در دور قبل بعد از پیروزی وی حتی نذری هم داده بوده و از خوشحالی پیروزی زارعی صدها تیر هوایی شلیک کرده بود گفت:بنده نیز بعد از سخنان زارعی خطاب به وی گفتم :اگر دولت دست آقای هدایتخواه است پس شما در مجلس چه می کنید؟

 

به گفته وی بعد از گفتن این مطلب آقای زارعی با نگرانی زیادی گفتند :نه دولت دست هدایتخواه نیست و بعد از بیان این مسایل همراهان وی با حمله به سمتم، بنده را مورد ضرب و شتم قرار دارند.

 

زرافشان که پدر یکی از روحانیون این روستا است گفت:در بیان این مسئله به آقای زارعی هیچ گونه قصد و غرض انتخاباتی نداشتم و تنها از وی خواستار حل این مسئله بودم که کار به اینجا کشید.

منبع:به نقل از سفیر دنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک