آخرین اخبار

18. بهمن 1394 - 17:50   |   کد مطلب: 4744
مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور دهدشت خبر داد:
برگزاری همایش «فجر انقلاب و فرجام انتخاب» در دهدشت
مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور دهدشت از برگزاری همایش «فجر انقلاب و فرجام انتخاب» در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، محمد ناصر داودی در آیین افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه پیام نور دهدشت اظهار داشت: در راستای اهداف فرهنگی انقلاب و اشاعه فرهنگ، اعتقاد دینی و اسلامی دستاوردهای انقلاب در حوزه حجاب و عفاف در نمایشگاهی در معرض نمایش گذاشته شده است.

 

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور دهدشت بدحجابی جوانان را از راه‌های نفوذ دشمن در جامعه دانست و هدف از برپایی نمایشگاه را تبیین موضوع «حجاب مصونیت است نه محدودیت» عنوان کرد.

پایگاه خبری کهگیلویه

داودی تصریح کرد: دستاودرهایی که انقلاب در زمینه حجاب داشت راه را بر نفوذ دشمن بست و نشان داد آن‌چه امروز می‌تواند انقلاب را بیمه کند رعایت عفاف و حجاب است.

 

این مسئول با اشاره به آثار ارائه شده در نمایشگاه گفت: غرفه‌هایی از قبیل ارائه کتاب و محصولات فرهنگی،البسه اسلامی،پوسترهای دفاع مقدس، آثار شهدای دانشجو و پوستر با محوریت حجاب در نظر گرفته شده است.

پایگاه خبری کهگیلویه

داودی با بیان این‌که نمایشگاه از امروز به مدت 10 روز پذیرای علاقمندان برای بازدید است افزود: این نمایشگاه سومین نمایشگاه دانشگاه پیام نور و ششمین کارگاه تخصصی در زمینه حجاب و عفاف است.

 

به گفته داوودی امور فرهنگی و بسیج دانشجویی پیام نور در دهه فجر برنامه‌هایی تدارک دیده و در حال اجرای این برنامه‌ها است.

پایگاه خبری کهگیلویه

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور دهدشت از برگزاری همایش «فجر انقلاب و فرجام انتخاب» در دهه فجر در این دانشگاه خبر داد و افزود: این همایش 21 بهمن برگزار و حضور عموم مردم در این همایش آزاد است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک