آخرین اخبار

27. دى 1394 - 20:03   |   کد مطلب: 4544
در پی مشخص شدن اسامی برخی کاندیداهای رد صلاحیت شده صورت گرفت؛
موج جدید فشار رسانه ای بر شورای نگهبان/ رسانه های بیگانه بازهم حامی اصلاح طلبان شدند+تصاویر
با رد صلاحیت شدن برخی از کاندیداهای اصلاح‌طلب توسط شورای نگهبان، رسانه‌های حامی این طیف سیاسی با مطرح کردن عنوان "رد صلاحیت‌های گسترده" تلاش می‌کنند تا این امر را مخالف با بیانات رهبر معظم انقلاب نشان بدهند.

به گزارش کهگیلویه، خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با رد صلاحیت شدن برخی از کاندیداهای اصلاح‌طلب توسط شورای نگهبان، رسانه‌های حامی این طیف سیاسی با مطرح کردن عنوان "رد صلاحیت‌های گسترده" تلاش می‌کنند تا این امر را مخالف با بیانات رهبر معظم انقلاب نشان بدهند.

برای مثال سایت خبری ایلنا، در مطلبی با عنوان "صلاحیت اصلاح‌طلبان تایید نشد"،کاندیداهای اصلاح‌طلب رد صلاحیت شده در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور را از سایرین تفکیک کرد و سعی در برجسته سازی این موضوع داشت.

اما رسانه‌های بیگانه هم مثل همیشه اصلاح‌طلبان را در این زمینه تنها نگذاشتند و به حمایت از آن‌ها پرداختند.

سایت بیگانه دویچه‌وله فارسی با انتشار خبری با عنوان "رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان از سوی شورای نگهبان" به حمایت از اصلاح‌طلبان پرداخت و سایت بی‌بی‌سی فارسی هم اصلاح‌طلبان را تنها نگذاشت و در مطلبی به عدم تایید صلاحیت بیش از نیمی از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت.

 

هرچند که رسانه‌های اصلاح‌طلب کمر همت برآن بسته‌اند تا با جوسازی، ایجاد فشار رسانه‌ای و سوء استفاده از بیانات رهبر معظم انقلاب و با کمک همتایان بیگانه خود در خارج از کشور شورای نگهبان را مجبور به تایید صلاحیت کاندیداهایی کنند که لیاقت نمایندگی مردم ایران را در خانه ملت ندارند، اما این شورا همچنان با قوت و دقت به کار خود ادامه می‌دهد و از حقوق مردم کشورمان به خوبی دفاع می‌کند.

انتهای پیام/نج

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک