آخرین اخبار

26. دى 1394 - 15:55   |   کد مطلب: 4529
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصتی برای حفظ ارزش های نظام و انقلاب است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگ ‌ترین فرصت برای حفظ ارزش های نظام و انقلاب است.

به گزارش کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس حجت الاسلام سیدجواد خاضع ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در نشست کمیته های مختلف دهه مبارک فجر این استان، دهه فجر را از مهم ترین مناسبت ‌های ملی عنوان کرد و افزود: پنجم لغایت 12 بهمن ‌ماه به نام هفته استقبال از دهه فجر بوده که امیدواریم بتوان برنامه‌ هایی در خور شأن انقلاب و نظام برگزار کرد.

وی ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد را شامل 19 کمیته دانست و افزود: هر کمیته بر اساس وظایف محوله خود اقدامات لازم را برای برگزاری باشکوه برنامه‌ های دهه فجر انجام دهد.

خاضع با تأکید بر اجرای برنامه‌ های پرمحتوا توسط کمیته‌ های مربوط در این ایام، بر فعالیت ستادهای دهه فجر در هشت شهرستان استان، خاطرنشان کرد: ستادهای شهرستانی دهه فجر باید در راستای برگزاری هر چه باشکوه ‌تر برگزار شدن برنامه‌ های دهه فجر فعالیت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اجرای برنامه ‌های انقلابی، مطلوب و مردمی در این ایام یکی از ضروریاتی است که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بزرگ ‌ترین فرصت برای حفظ ارزش های نظام و انقلاب است، گفت: در همین راستا برای هرچه بهتر برگزار کردن این برنامه عظیم، کمیته ۲۰ گانه دهه فجر در استان فعالیت می کنند.

در این نشست مسئولان کمیته های مختلف برنامه های حوزه زیرمجموعه خود برای گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر در استان کهگیلویه و بویراحمد را ارائه دادند.

انتهای پیام/م.غ/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک