آخرین اخبار

26. دى 1394 - 15:08   |   کد مطلب: 4526
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه گرامیداشت هرچه بهتر پیروزی انقلاب، نسل جوان را با انقلاب و دستاوردهای آن بیشتر آشنا می‌کند گفت: ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب باید به نسل جوان منتقل شود.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، علی پوزش ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: هر کشوری روزهای به یادماندنی در تاریخ دارد و در بزرگداشت این روزها برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

فرماندار کهگیلویه از دوران پیروزی انقلاب به روزهای به یاد ماندنی در تاریخ ایران یاد کرد و گفت: پس از مبارزات طولانی و تظاهرات گسترده مردمی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، رژیم پهلوی ساقط و حکومت جمهوری اسلامی برقرار شد.

پوزش با بیان اینکه یاد و خاطره جانفشانی فجرآفرینان باید گرامی داشته شود افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی اهمیت برگزاری جشن‌های دهه فجر را بدانند و در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: به همین منظور کمیته‌های دهه فجر تشکیل و اعضای این کمیته‌ها مشخص شده‌اند.

وی با بیان اینکه گرامیداشت هرچه بهتر پیروزی انقلاب، نسل جوان را با انقلاب و دستاوردهای آن بیشتر آشنا می‌کند، در خصوص مشارکت دستگاه‌های اجرایی در هر چه باشکوه برگزار شدن جشن‌های دهه فجر و برنامه‌های ویژه این مناسبت تاریخی تأکید کرد.

فرماندار کهگیلویه فضاسازی شهر، ادارات و مدارس متناسب با دهه فجر را ضروری خواند و افزود: اهداف و آرمان‌های انقلاب برای نسل جوان تبیین شود.

پوزش تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران وعده‌ای الهی بود و باید تلاش همگان بر این باشد تا این پیروزی در جامعه کم‌رنگ نشود.

این مسئول با تأکید بر غنی‌سازی برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در دهه فجر، تصریح کرد: باید شور و نشاط در جامعه به وجود آوریم و از این فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب نهایت بهره را ببریم.

فارس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک