آخرین اخبار

25. دى 1394 - 14:57   |   کد مطلب: 4523
امام جمعه دهدشت گفت: عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از اشراف اطلاعاتی سپاه بر مرزهای آبی کشور و رصد لحظه به لحظه آب‏های کشورمان توسط واحدهای رزمی این نیرو دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه انتخاب اصلح در انتخابات از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری همه سعی کنند درست انتخاب کنند و باید به کسانی رای دهیم و یک مجلسی تشکیل دهیم که در مقابل دشمنان بین‏المللی حرف آن‏ها را نزند چه در قضیه‏ هسته‏ای و چه در قضایای گوناگون دیگر، حرف دشمن را تکرار نکند.

 

حسینی شرکت در انتخابات را تبعیت با رهبری، بیعت با امام زمان(عج)، اهل بیت(ع) و پیامبر اسلام(ص) خواند و تصریح کرد: امروز اگر رأی دهیم به اسلام، به قرآن و اهل بیت(ع) رأی داده‌ایم و اگر رأی ندهیم خوشحالی دشمن و ضربه به اسلام را در پی دارد.

 

خطیب نماز جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش تجاوز تفنگداران آمریکایی به آب‌های خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و گفت: درود بر سپاه، درود بر پاسداران و مرزبانان که با اقتدار و با شجاعت کامل آن‌ها را دستگیر کردند.

 

حسینی با اشاره به عکس‌العمل سریع و هوشمندانه نیروی پرافتخار نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مورد تجاوز دو شناور آمریکا به حریم دریایی خلیج فارس و دستگیری ده تفنگدار آمریکایی تصریح کرد: این اقدام یکبار دیگر اقتدار ملت بزرگ ایران را در زیر سایه پر برکت فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به نمایش گذاشت.

 

امام جمعه دهدشت ادامه داد: این عملیات غرور آفرین نشان از اشراف اطلاعاتی سپاه پاسداران بر مرزهای آبی كشور و رصد لحظه به لحظه آب‏های كشورمان توسط واحدهای رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و اگر دشمن دست از پا خطا کند با سیلی قدرتمند فرزندان انقلاب مواجه خواهد شد.

 

حسینی افزود: این اقتدار نیروهای توانمند سپاه باعث شد آمریکا بار دیگر در برابر اراده پر صلابت  ایران، تحقیر و برای آزادسازی نظامیان متجاوز خود، مجبور به عذرخواهی از جمهوری اسلامی ایران شوند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک