بسیج دانشجویی 8 دانشگاه تهران اعلام کرد:
عدم تایید و همراهی با وقایع شب گذشته مقابل سفارت عربستان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، بسیج دانشجویی 8 دانشگاه تهران طی بیانیهای نسبت به شهادت شیخ نمر و اتفاقات شب گذشته مقابل سفارت عربستان در تهران واکنش نشان داد.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) متن این بیانیه به شرح زیر است:
«بسم الله الشدید العقاب
إنا لله و إنا إلیه راجعون
صبح روز گذشته و در میان ناباوری با خبری مواجه شدیم که قلب هر آزاده ای را در هم میفشرد. خبر شهادت مجاهد فی سبیل الله، یار قرآن و رهبر شیعیان و آزادگان مظلوم عربستان، آیت الله نمر باقر النّمر در حالی منتشر شد که بغض در گلوی دانشجویان، طلاب و جوانان ایرانی دیگر به فریاد و اراده ای سدید برای نابودی رژیم منحوس و پلید سعودی تبدیل شده است.
بلافاصله پس از انتشار خبر مصیبتبار شهادت این عالم وارسته، جنبش دانشجویی و در پیشاپیش آن بسیج دانشجویی با برنامه ریزی تجمع اعتراضی در مقابل سفارت کشور عربستان، از عموم مردم و نخبگان جهت شرکت در این اجتماع بزرگ دعوت کرد. با این وجود، در ساعات پایانی شب گذشته، اخباری مبنی بر حمله به سفارت سعودی و آتش زدن قسمتهایی از ساختمان مربوطه در سطحی وسیع انتشار یافت و بطور مشخص، رسانههای نزدیک به رژیم خبیث سعودی که گویی از قبل در انتظار این حادثه بودند، با ذوقزدگی زایدالوصفی به مظلومنمایی پرداخته و با پررویی ایرانیان را به خشونت و حمایت از تروریسم محکوم کردند.
بسیج دانشجویی ضمن عدم تایید و همراهی با وقایع شب گذشته، آن را کاملا مشکوک دانسته و بر رعایت قوانین مربوطه تاکید مینماید؛ بر این اساس، اولا نیروی انتظامی و وزارت کشور باید نسبت به قصور یا تقصیرهای احتمالی در حفاظت از حریم قانونی سفارتها و نهادهای دیپلماتیک در کشور پاسخگو باشند؛ و ثانیا نباید اقدام وحشیانه و جنونآمیز جلادان سعودی و شهادت مظلومانه شیخ شهید باقر النمر در سایه این اتفاق وارونه جلوه داده شده و یا کمرنگ شود. در همین راستا، انشالله اجتماع بزرگ دانشجویان، طلاب و عموم مردم در مقابل سفارت سعودی، مطابق برنامه اعلام شده و با قوت برگزار خواهد شد.
آل سعود، این شجره خبیثه آمریکایی و صهیونیستی، باید منتظر قیام فراگیر در نقاط گوناگون عالم علیه خود باشد، و باید بداند که این تازه نقطه آغاز است! جنبش دانشجویی در ایران، مشخصا، نیازمند آشوب و اغتشاش شبانه و عدول از قانون نخواهد بود؛ چرا که اجرای قانون حقه اسلام، خود بر خواست عمومی و فراگیر مومنین متکی است و به عبارت روشنتر، این بسیج مردم مسلمان ایران است که قانون را به ابزاری برای ریشهکن شدن اسلام آمریکایی و آل سعود خائن، آن هم در روز روشن بدل خواهد ساخت.
اکنون زمان آن رسیده است تا اندوه دلمان را با انتقام از این حرام زادگان استکبار، آل سعود بن ابی جهل، بر طرف نماییم. زمان آن رسیده است تا مجاهدین مستضعف و خون دل خورده شیعه و سنی در سرزمین مادری مسلمین و علمای روشن ضمیر و شجاع جهان اسلام، حلقههای مبارزه علیه این رژیم خبیث شیطانی را چنان به هم متصل کنند، تا همچون زنجیری از عدالت، آویزه ای برای اعدام حاکمان ظالم حجاز و زمینه ساز فردای روشنمان گردد.
جنایتهای رژیم سعودی در حق دنیای اسلام و مردم ایران، از کشتار وحشیانه زائرین خانه خدا در سال 66 تا به شهادت رساندن انبوه مسلمانان و از جمله ایرانیان در فاجعه منا، و از همدستی با رژیم سفاک صهیونیستی در قتل عام مردم مظلوم غزه تا آدم کشی آشکار و بیپرده در سوریه، بحرین، یمن و حجاز، در کنار سکوت وقاحت بار حکام کشورهای اسلامی، کار شیوخ وحشی سعودی را به جایی رسانده که بیپروا دست به اعدام علنی و سیستماتیک رهبران دینی میزند. آیا این فجایع کافی نیست تا سران کشورهای اسلامی به خود آمده و بساط این حاشیه امن ظالمانه را برچینند؟
بدیهی است از سران غربزده عثمانی و شیوخ بیشخصیت خلیج که دستشان در خون شیخ نمر ها آلوده است نمیتوان انتظاری داشت؛ اما دلِ خون و چشمِ پر از اشک ایرانیان دیگر مسامحه با شیطان را برنمیتابد. بر این اساس، لازم است دستگاه دیپلماسی دولت جمهوری اسلامی، قطع نظر از قیل و قال های باصطلاح دیپلماتیک، مجموعهای از اقدامات عملی مقتضی را سامان دهد.
آل سعود، این وارثان ابی سفیان و ابی لهب و این رهروان راه یزید، باید بدانند که خون شهیدی که امروز در سرزمین حجاز جاری شده است، زمزم هدایت جانهای آزادگان عالم خواهد شد؛ اعدام سرشار از کینه و حماقت شیخ شهید، سرآغازی است بر موج جدید نفرت جهانی علیه سران حکومت مرتجع عربستان و به فضل خدای بزرگ، دور نخواهد بود روزی که خروش متحد مسلمانان، از شیعه و سنی، استخوانهای شرک و کفر را در هم خواهد شکست و قبله مسلمین را برای همیشه از چنگ خائن الحرمین الشریفین آزاد خواهد نمود.
والسلام علینا و علی عبادالله الصالحین
بسیج دانشجویی هشت دانشگاه بزرگ تهران: دانشگاه امام صادق(ع)، تهران، شریف، امیرکبیر، خواجه نصیر، علم و صنعت، علامه طباطبایی و شهید بهشتی
دوازدهم دی ماه 1394»
پربیننده ترین
- ◄ شرمندگی یک شهر در برابر خانواده شهدا
- ◄ امانت ۱۱ هزار کتاب در کتابخانههای کهگیلویه
- ◄ تغییر زمان عزاداریهای «زینبیه» برای حفظ سنگر شبانه در دهدشت
- ◄ کجای کار میوه فروشان ایستادهایم؟ / یا گرانی مهار شود، یا مردم خود وارد شوند
- ◄ جنگ تمام نشده، مراقب خیابانها باشید
- ◄ همافزایی دستگاهها برای بزرگداشت غدیر در کهگیلویه
- ◄ برپایی میز خدمت بیمه ایران در مصلی دهدشت همزمان با اعیاد قربان و غدیر / قدردانی فرماندار کهگیلویه از عملکرد این شعبه
- ◄ پلمب و جریمه ۶ واحد متخلف در دهدشت
- ◄ افزایش ۲۱ درصدی کرایه برونشهری در کهگیلویهوبویراحمد+نرخ جدید
- ◄ تحمیل نظری به رهبری امکانپذیر نیست
- ◄ بازداشت عامل هتک حیثیت شهروندان سوقی در فضای مجازی
- ◄ تعجب معاون وزیر بهداشت از وضعیت بیمارستان دهدشت
- ◄ از آسفالت بلوطبنگان تا رفع مشکلات کوهبرد؛ فرماندار پای دردِ دل روستاییان نشست
- ◄ دستنوشته شهید «علی کیانی» منتشر شد
- ◄ سرکشی مسئولین از جانباز جنگ رمضان در کوه سیاه
آخرین اخبار
- ◄ امانت ۱۱ هزار کتاب در کتابخانههای کهگیلویه
- ◄ گلایه امام جمعه دهدشت از «گردنکشی» برخی میوهفروشان؛جریمههای تعزیراتی برای متخلفان بازدارنده نیست
- ◄ دشمن برای تضعیف ایران به دنبال «شکاف ملی» است؛ راهکار مقابله، تبعیت از رهبری و حفظ وحدت است
- ◄ چهاردهمین سوگواره «احلی من العسل» در دهدشت برگزار شد
- ◄ فصلالخطاب ما فرمایشات مقام معظم رهبری است
- ◄ کشاورزی کهگیلویه در مسیر رونق و امنیت غذایی
- ◄ دستنوشته شهید «علی کیانی» منتشر شد
- ◄ افسانه شکستناپذیری آمریکا درهم شکست
- ◄ سرپرست جدید روابطعمومی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
- ◄ از آسفالت بلوطبنگان تا رفع مشکلات کوهبرد؛ فرماندار پای دردِ دل روستاییان نشست
- ◄ نفسهای آخر بلادشاپور در میان دود زباله
- ◄ ادارات کهگیلویه در تعظیم شعائر حسینی پیشقدم باشند
- ◄ ایران، قدرت بلامنازع و «کلانتر» معادلات غرب آسیاست
- ◄ اخطار کاظمیجو به دستگاههای اجرایی کهگیلویه؛ ضعف در پیگیری مصوبات را برطرف کنید
- ◄ انسجام ملی بزرگترین دستاورد روزهای اخیر است/ تقویت تابآوری مردم اولویت مسئولان