آخرین اخبار

14. دى 1393 - 18:45   |   کد مطلب: 42
معاون فرماندار کهگیلویه خواستار شد
توجه به مشکلات به دور از هرگونه مسائل حاشیه‌ای
معاون فرماندار کهگیلویه، خواستار مرتفع شدن مشکلات به‌دور از هرگونه مسائل حاشیه‌ای از مسئولان شد.

یه گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، مرتضی جلال‌منش ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه بخشدار جدید سرفاریاب با اشاره به هفته وحدت، پیشرفت جامعه امروزی را به‌واسطه وحدت در بین ملت‌ها عنوان و اظهار کرد: با همکاری و همدلی پایبند به نظام در برطرف کردن مشکلات سهیم باشیم.

معاون فرماندار کهگیلویه افزود: امروزه نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و با تدابیر و رهنمون‌های مقام معظم رهبری، سفیران ایران اسلامی در بین 6 کشور ابر‌قدرت پای میز مذاکره احقاق و حق ملت ایران را مطالبه می‌کنند.

جلا‌منش با اشاره به عقب‌ماندگی شهرستان‌ها و بخش‌ها، خواستار وحدت و همدلی همه مسئولان به دور از هرگونه مسائل حاشیه‌ای، جهت مرتفع‌شدن مشکلات شد.

وی با اشاره به اینکه درسطح کشور استانداری کهگیلویه و بویراحمد، جزو 6 استاندار برتر کشور قرار گرفته است،این را مایه افتخار استان دانست و ابراز داشت: این هدیه بزرگی است که فرزند برومند همین منطقه سکان هدایت استان را به‌دست گرفته است.

معاونت فرمانداری شهرستان کهگیلویه، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مرتضی دانایی، وی را فردی متعهد به نظام و رهبری عنوان کرد و افزود: آقای مرتضی دانایی طی چند روز آینده به عنوان معاون فرماندار لنده منصوب خواهد شد.

در پایان این مراسم از زحمات مرتضی دانایی بخشدار سابق سرفاریاب تقدیر و غلام‌حسن آتش‌سودا به عنوان بخشدار جدید معرفی گردید.  

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک