آخرین اخبار

9. آذر 1394 - 15:01   |   کد مطلب: 4023
واکنش رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه به اتفاقات دانشگاه آزاد یاسوج :
اصل دعوت از فرد دستگیر شده فتنه88 کار اشتباهی بود/برخورد نادرست مسئول حزب ندای ایرانیان در استان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه اصل دعوت از این شخص که در فتنه 88 نقش داشته است کار اشتباهی بوده است و نباید این کار صورت می گرفت افزود: دعوت از این شخص باعث ایجاد تنش و نگرانی های زیادی را در سطح استان به وجود آورد.
پایگاه خبری کهگیلویه

سید محمد حسینی طلب در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه  گفت: مسئولین دانشگاه باید در زمینه دعوت از افراد حساسیت خاصی اشته باشند و تمام ملاحضات قانونی را رعایت کنند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: دعوت از کسانی که سابقه کیفری در فتنه 88 دارند خود به خود زمینه تنش و درگیری را فراهم می کند.

 

حسینی طلب تاکید کرد: مسئولین دانشگاه نباید از میان این همه نخبه که در سطح استان و کشور وجود دارد کسی را دعوت کنند که سابقه کیفری و محکومیت در فتنه 88 دارند و جامعه روی آن ها حساسیت دارد.

 

وی با بیان اینکه اصل دعوت از این شخص کار اشتباهی بوده است و نباید این کار صورت می گرفت افزود: دعوت از این شخص باعث ایجاد تنش و نگرانی های زیادی را در سطح استان به وجود آورد.

 

حسینی طلب ادامه داد: مسئولینی که علاقه مند به مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگ هستند باید از این به بعد از افراد نخبه و کسانی که جامعه روی آن ها حساسیت ندارد دعوت به عمل بیاورند.

 

مسئول سازمان تبلیغات کهگیلویه بی اشاره به اینکه آن چیزی که در سایت ها و فضای مجازی مبنی بر حمله مسئول حزب ندای ایرانیان در استان به دانشجوی دختر دانشگاه آزاد مشاهده کردم برخوردی نادرست و به دور از شأن است افزود: نباید همچین برخوردهایی صورت گیرد چون که خلاف و به دور از شأن افرادی است که در حوزه سیاسی فعالیت دارند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک