آخرین اخبار

8. آذر 1394 - 14:31   |   کد مطلب: 4016
در واکنش به یادداشت رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه مطرح شد:
آمادگی کامل اداره ورزش کهگیلویه برای استقبال از ورزشکار دهدشتی قهرمان جهان
رئیس ورزش و جوانان کهگیلویه به یادداشت رئیس هیئت فوتبال این شهرستان واکنش نشان داد و ازآمادگی کامل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه برای استقبال از اسماعیل دژه ورزشکار دهدشتی قهرمان جهان خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه به یادداشت ارسالی رئیس هییت فوتبال این شهرستان به پایگاه خبری کهگیلویه که در آن آقای ابوصالح دانشور به نبود هزینه برای برگزای مراسم استقبال از ورزشکار جهانی شهر دهدشت اشاره کرده بود واکنش نشان داد.

 

سید مسعود تقوی نژاد در تماس با پایگاه خبری کهگیلویه با اشاره به اینکه اداره وررش کهگیلویه برای تمام مدال آوران شهرستان مراسم استبقال برگزار می کند گفت: مراسم استقبال برای همه ورزشکاران مدال آور برگزار شده است و ما هیچ گونه مشکلی برای برگزاری استفبال از قهرمانان شهرستان نداریم.

 

وی با بیان اینکه  اسماعیل دژه فوتبالیست دهدشتی قهرمان جهان،  نه تنها در شهرستان بلکه در استان جایگاه ویژه ای دارد افزود: برای استقبال با شکوه از این ورزشکار قهرمان جهان هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

 

تقوی نژاد با اشاره به اینکه در گذشته هم مراسم استقبال از این ورزشکار پر مدال شهرستان انجام شده است گفت: این بار هم ما تمام تدارکات را برای استقبال از ایشان فراهم کرده ایم.

 

 وی ادامه داد: قرار است ایشان با پرواز تهران یاسوج به استان منتقل شوند و هم در مرکز استان و هم در شهرستان مراسم استقبال و تقدیر از این ورزشکار برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با بیان اینکه هدیه این ورزشکار توسط فدراسیون فوتبال در نظر گرفته و اهدا می شود افزود: ما با هزینه  شخصی خودمان هم هدیه ای به این ورزشکار خوب و افتخار آفرین دهدشتی اهدا خواهم کرد.

 

وی همچنین با تقدیر از رسانه ها در اطلاع رسانی عنوان کرد امیدوارم رسانه ها خوب خود به گسترش ورزش در میان جوانان و مردم کمک کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک